Det er det også. Slitsomt med pipingaHøres vondt ut:-o
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er det også. Slitsomt med pipingaHøres vondt ut:-o
Håper du kommer i målDe hadde ikke det lego settet jeg skulle ha på R.sentret, så nå drar jeg på S.sentret og håper de har fler igjen det...
Har aldri råd til å kjøpe mobil for full pris, så blir nedbetaling. Og det er noen kjedelige hundrelapper i mnd :-oJa jeg vet,fryktelig dyrt
Var da enda godt :-oJa de gjorde det heldigvis
Ja særligHaha! Det bare ble sånn![]()
Nei, det går ikke nåTamara får ikke klage på meg![]()
Alltid en populær gaveJa veldig grei presang som jeg vet de vil sette pris på![]()
Får passe på at hun følger forumreglene daVar det jeg regnet med![]()
Ja jeg nrdbetaler ogsåHar aldri råd til å kjøpe mobil for full pris, så blir nedbetaling. Og det er noen kjedelige hundrelapper i mnd :-o
Takk, litt hjelp trenger viJa måtte innom og hjelpe til og se om det er mulig å få til 10 000 innlegg i dag ;-)
Hun hadde 37.7 nå før hun la seg. Ikke så ille det. Men greit å være hjemme i morgen da sånn at det ikke utarter seg.
På 4200 håper jegHvor skal dette ende?![]()
![]()
Ja ikke santVar da enda godt :-o
Det tar du jo før neste oppdateringPå 4200 håper jeg
Herlighet, går du for ny rekord idag??417 innlegg til nå
Da får hun bankNei, det går ikke nå![]()
Håper det daDet tar du jo før neste oppdatering![]()
Kunne gjerne tenkt meg å vite hva dagsrekorden for en bruker er?Herlighet, går du for ny rekord idag??![]()
Litt saltvann for å løse opp og sug utKjapt spm... Om man bruker saltvannsdråper på baby, er det meninga man skal bruke sånn nesesuger og? Mini er tettog hvor mye saltvann kan man dryppe inni der?
![]()