Høres godt ut. Det er det lenge siden jeg har hatt![]()
Det er så godt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Høres godt ut. Det er det lenge siden jeg har hatt![]()
Massere magen, syklebevegelser med bena. Hvor gammel er hun? Evt sviskemos hvis hun har begynt på smaksprøver. Hvis du fullammer så kan de få noen dager uten avføring
![]()
Tror jeg må lage det i helgenDet er så godt![]()
Tror jeg må lage det i helgen. Skal ha hjemmelaget pizza i morgen
![]()
Litt liten til smaksprøver da ja:-/. Nei da har jeg ikke så mange flere forslag desverre :-(. Satser på at det løsner opp for henneHar bada, massert, bært i kolikkgrepet, pressa forsiktig bena opp mot magen, mer malt enn normalt.
Hun fullærneres med MME så skal ha avføring hver dag.hun er bare ti og en halv uker så smaksprøver var det litt tidlig for
![]()
Ja er detNam! Godt begge deler![]()
Litt liten til smaksprøver da ja:-/. Nei da har jeg ikke så mange flere forslag desverre :-(. Satser på at det løsner opp for henne![]()
Qyips eller febermåler i åpningen.dt hjalp herFøler vi har prøvd det meste :/ snakka tidligere med hs om dette for hun har av og til vært plaga med at hun ikke får ut noe. Da var det å gi mer malt. Men det har vi gjort i hele dag og ikke funka enda. Håper det løsner snart![]()
Det er godtTror jeg må lage det i helgen. Skal ha hjemmelaget pizza i morgen
![]()
Qyips eller febermåler i åpningen.dt hjalp her
Vi fikk tips fra barnelegenHar hørt så mye meninger om akkurat det. At det ikke er ba for de små og tarmen? :S hakke tort å prøvd det..
Ja er det. Lager du lasagnen fra bunn eller toro sin?
Joda men vært våken siden 4 daDet var tidlig![]()
At det er så mye forskjellige meninger der ute skjønner jeg ikke.. er det rart man er usikkerVi fikk tips fra barnelegen![]()
Så lenge man tar det ytterst var det ikke fare sa hunAt det er så mye forskjellige meninger der ute skjønner jeg ikke.. er det rart man er usikkerhørt flere si det kan skade tarmene og sånn.. er ikke bare bare me disse små når avføringen ikke kommer. Hun får jo så vondt og bare skriker :/
Krysser fingrene for detFøler vi har prøvd det meste :/ snakka tidligere med hs om dette for hun har av og til vært plaga med at hun ikke får ut noe. Da var det å gi mer malt. Men det har vi gjort i hele dag og ikke funka enda. Håper det løsner snart![]()
Ikke prøvd denKnorr sin faktiskden er best!