Ja har detMen du har sovet
Noen har påstått jeg skriver i søvne, det er herved avkreftet!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja har detMen du har sovet
Det er koseligSe film tenker jeg
Har faktisk vært opphold her en stund nåHer har det akkurat startet![]()
Ååh...varmer mitt hjerteMhm i dag har jeg det
Gikk det greit på nattevakten? Bildene ble kjempebraGod daghåper bildene ble fine!
Jeg har nettopp stått opp...skal til tannlege med mellomste![]()
Bare hyggeligÅååå snille du
Takk
Bra det daGreit i dag![]()
Da bor du på feil side av byenFant noen av de![]()
Nei kan ikke si den gjør det![]()
Ikke tull en gangDe får fort egne meninger altså![]()
Stakkars liten:-/. Bra hun sovnet.Endelig fått jenta til å sove igjen. Mye skrik og gorrtrøtt jente. Godt når hun endelig fikk sove![]()
Og mamma fikk endelig tid til sårt trengt husarbeid og klargjøring av gjesterommet til bestemor kommer ikveld![]()
Her har det regnet i mange timer nå. Tror nok det fortsetter en god stund til..Har faktisk vært opphold her en stund nå![]()
Vondt i magen stakkar :/ og presser og presser, men får ikke ut. Hun ligger å småvåkner nå titt og ofte, men håper hun får seg en god time ihvertfallStakkars liten:-/. Bra hun sovnet.
Solen har faktisk kommet litt frem herHer har det regnet i mange timer nå. Tror nok det fortsetter en god stund til..
Det er ikke noe kjekt:-/. Håper det går seg tilVondt i magen stakkar :/ og presser og presser, men får ikke ut. Hun ligger å småvåkner nå titt og ofte, men håper hun får seg en god time ihvertfall![]()
Pleier jo å være sånnFår begynne å gjøre meg klar til å dra ! Det er typisk når snuppa sovna akkurat
Gratulerer med detDa kom regnet til trøndelag også![]()
Samme herDet er ikke noe kjekt:-/. Håper det går seg til![]()