Sa bare at det føles ut som om den er på turÅh, så den er ikke kommet sånn enda? Krysser og fingrene for at den holder seg unna litt til![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sa bare at det føles ut som om den er på turÅh, så den er ikke kommet sånn enda? Krysser og fingrene for at den holder seg unna litt til![]()
Hva hadde du oppi
OkeyEr ikke super glad i pølser jeg heller, men syns de er bedre i en omelett enn en grateng
Da har jeg startet min andel tråder på forumet i dag
Hva hadde du oppi?
Jepp må bare finne dem fremAh, men da slipper du jo å tenke på det![]()
Så detSkrev det nettopp som svar til kengu![]()
Maxi-cosi cabrioFix![]()
Haha! Ja,var det jeg tenkte jeg ogsåDen stolen har vi ogsålurt å feste tidlig! Her tenkte vi at vi hadde goood tid. Plutselig var frøkna her fire uker før.. bilstolen? Veel.. den lå enda innpakka i boden den
haha
Nå må bare folk svarLa merke til det. Flink kengu![]()
Haha! Ja,var det jeg tenkte jeg ogsåden sto bare å ventet på å bli festet i bilen
![]()
Så da kunne den lik så godt få inn i bilen nå så er vi forberedt![]()
Nå må bare folk svar![]()
Vi var veldig fornydeRegner med vi blir fornøyd ogsåville ha en lett stol og som passer på vognen
![]()
Er det helt sikkertFår gå å se om det er noe jeg kan svare på der da![]()
Gøy med utfordringen fra tamara![]()
TakkKan jeg godt
Fredag: Fylt paprika
Lørdag: Blåskjell med chili og hvitløk
Søndag: Svin indrefile fylt med bacon, fetaost og urter, pastinakk pure og brokkoli
Mandag: Foreløpig ukjent
Tirsdag: Kapteinens fylte
Onsdag: Koteletter med ananas og ost
Torsdag: Seikaker med gulrøtter
Det er det,skal hvertfall gjøre min delJa, absolutt. Spennende om vi kan klare den![]()
Ja,er mye enklereJeppsmart
er veldig fornøyd med den stolen. Har med iso fix base. Gud så enkelt det er med festing når man har base altså
![]()
Det er braVi var veldig fornyde
Karbonadedeig blandet med raspet gulost, finhakket sjalottløk og det krydret jeg ønsker, gjerne litt friske urterTakk
Hva fyller du paprikaen med?