Er ikke bare sunt akkurat, men må kose seg noen ganger ogsåHaha kan bli farlig det![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er ikke bare sunt akkurat, men må kose seg noen ganger ogsåHaha kan bli farlig det![]()
Gøy med litt humoristisk stemningEr også det jeg mener![]()
En gang i blandt er greitEr ikke bare sunt akkurat, men må kose seg noen ganger også![]()
Nei ikke jeg hellerDet håper jeg virkelig ikke det er ..
He he ja klart du gjørSkape god tøysete stemning her inne
Selvfølgelig liker jeg det![]()
Hjemmelagde fiskepinnerHva skal dere ha til middag i dag? Er så himla lei mat! Snart ikke spist på en uke....
Hvor skal du handle da?Ja tror det. Får tusle ut en tur når mini våkner fra luren sin
![]()
Håpee på wokHva skal dere ha til middag i dag? Er så himla lei mat! Snart ikke spist på en uke....
Jeg spiste pannekake til middag og ostekake til dessert![]()
![]()
Ikke på en god stund neiHvor har det blitt av Gittew?
Det har jeg ikke hatt på veldig, veldig lengeHåpee på wok![]()
Håper hun snart er tilbakeIkke på en god stund nei
Hun er heller ikke på listen, det vil si hun har under 198 innlegg denne måneden
Kan jeg komme på middag?Håpee på wok![]()
Har hun blitt borte?Ikke på en god stund nei
Hun er heller ikke på listen, det vil si hun har under 198 innlegg denne måneden
Vi skulle ha det før i uka men ble ikke noe avDet har jeg ikke hatt på veldig, veldig lenge
Har ikke sett henne på lengeHar hun blitt borte?
Ikke peiling. Har en big one pizza i fryseboksen men frister ikke. Vil ha noe annetHva skal dere ha til middag i dag? Er så himla lei mat! Snart ikke spist på en uke....
Hun har det dessverreHar hun blitt borte?