takk det håper vi ogOkei. Håper det snart blir deres tur igjen![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
takk det håper vi ogOkei. Håper det snart blir deres tur igjen![]()
Håper det snur snartDet er det så absolutt
Så flott daDet gjør jrg![]()
hehe ja. det er fare for det. jeg røyk selv på den smellen i gårEr det jeg frykter![]()
Så deilig å få litt orden igjenI dag har jeg fått ryddet i skoene mine
Har i alle fall 10-15 som jeg skal kvitte meg med. Godt å gjøre plass til noen nye også![]()
![]()
Så flott dafant ullsokker og ull longshun har en del som jeg kjøpte tidligere i år til høsten, men fant ut at hun trengte mer sokker og noe varmere sko
men cherroksene på coop var myke de og :/
Hihi, er fort gjort det der altsåhehe ja. det er fare for det. jeg røyk selv på den smellen i går![]()
Hørtes deilig utPausw helt alene
Ja, det er jo en god motivasjonSå deilig å få litt orden igjen
Og ikke minst plass til nye![]()
Ja, koking kan vel fort bli kjedelig :/
Her var det mye koking av smokker en stund![]()
Jeg er tilbake fra butikk og apotek nåVar ganske stille her nå..
Flink du er Sara
Men du må jo ikke glemme mat...
Hehe...sikkert greit å vente litt med barnepass, men i fremtiden er det jo kjektLille er bare ti uker enda så tror ikke jeg hadde tort det helt endaeldste ungen i nabolaget er vel snart 6 år, så det er vel heller vanskelig
![]()
Håper også vi finner hus snartjhar som mål innen utgangen av 2016 skal vi ha kjøpt hus på tettstedet
![]()
jaSå flott dada er hun nok godt rustet!
En periode hadde vi ganske mange, men jeg kokte dem etter en dag i starten. Så da ble det jo littJa. Gleder meg litt til jeg slipper det kokestyretkoktr du smokkene ofte eller?
![]()
Da blir det vel litt livJeg er tilbake fra butikk og apotek nå![]()
Så spennendeåjahar første foreldremøte i morgen vi og er veldig spent på det
![]()
Så absoluttJa, det er jo en god motivasjon![]()
Å ja, sånn settHAr spist, god, deilig lunsj, ingen fare. Glemte ikke det å spise, bare at det var lurt å gjøre det i nedetiden
Godt å kvitte seg med det som ikke blir brukt også. Trenger ikke støve ned hos meg. Helt sikkert noen andre som trenger dem merSå absolutt![]()