Skravletråd september

Var ganske stille her nå..

jeg er her jeg :) delevis. prøver å få fokuset på noe annet enn baby :p

Håper du klarer det da:)
Er jentungen helt frisk igjen nå?
jeg ligger her og griner enda så vet ikke helt jeg :(
jepp andre dagen i barnehagen idag :) selv om hun har vært mye borte så går det fint i barnehagen og det er godt for meg å høre det :)

Heisann og god morgen :-). Mini har nettopp sovnet og jeg leser meg opp på all skravlingen her før jeg skal på barseltreff kl 11:-). Du da?

Her er akkurat lille sovner.. eller, på tur i det minste. Prøvd i en time å få henne til å sove, uten hell :p kos deg på barselstreff ;)

jeg ligger her og griner enda så vet ikke helt jeg :(
jepp andre dagen i barnehagen idag :) selv om hun har vært mye borte så går det fint i barnehagen og det er godt for meg å høre det :)
Huff da, det hørtes ikke noe særlig ut :(
Hva med å se en film for å prøve å få bort litt av tankene da?
Godt å høre at hun trives i barnehagen da:)

Ingen i nærheten dere kan bruke til barnepass?:) nabojente f.eks?
Håper dere finner et flott hus og får flyttet nærmere:D

Lille er bare ti uker enda så tror ikke jeg hadde tort det helt enda :p eldste ungen i nabolaget er vel snart 6 år, så det er vel heller vanskelig :p

Håper også vi finner hus snart :) jhar som mål innen utgangen av 2016 skal vi ha kjøpt hus på tettstedet ;)

Huff da, det hørtes ikke noe særlig ut :(
Hva med å se en film for å prøve å få bort litt av tankene da?
Godt å høre at hun trives i barnehagen da:)
jeg må gråte ut for jeg trenger det <3 sånn er det når man føler seg mislykket :( ja jeg er veldig glad for det :)

heldigvis har jeg en mild grad av depresjon så jeg kommer meg opp på egenhånd som jeg gjorde når vi mistet storesøster, men det kan ta tid og jeg har faktisk ikke møtt ei venninne å snakket ut om det :o fikk sjokk fra ei god venninne av meg som vil skjule magen og som egentlig ikke ville legge ut om graviditeten sin og tar hensyn <3 trodde hun hadde glemt meg siden hun ikke tok kontakt, men hun vil bare skåne meg :)

jeg må gråte ut for jeg trenger det <3 sånn er det når man føler seg mislykket :( ja jeg er veldig glad for det :)

heldigvis har jeg en mild grad av depresjon så jeg kommer meg opp på egenhånd som jeg gjorde når vi mistet storesøster, men det kan ta tid og jeg har faktisk ikke møtt ei venninne å snakket ut om det :o fikk sjokk fra ei god venninne av meg som vil skjule magen og som egentlig ikke ville legge ut om graviditeten sin og tar hensyn <3 trodde hun hadde glemt meg siden hun ikke tok kontakt, men hun vil bare skåne meg :)
Det skjønner jeg, man må få lov til å ta det ut. Godt at du har mannen din som støtter deg :)

Det skjønner jeg, man må få lov til å ta det ut. Godt at du har mannen din som støtter deg :)
ja <3 han sier så søt ting ! <3 men han er på jobb... jeg sendte lei seg tegn og skrev at jeg håpet han hadde en mye bedre dag enn meg <3 jeg har stengt inne følelser og stengt ute venner fra å nå inn til meg. jævlig dumt men :o

føler meg dust som klager når vi har ei prinsesse fra før av ... :( men søskenønsket har bare blitt større og større og mer og mer sårt etter hver gang vi har mistet :Heartred jeg har ikke pratet ut med ei venninne om dette face to face... kommer ei god venninne hit på fredag :Heartred selv om hun er gravid så kan jeg ikke bare dytte henne unna heller :o

Back
Topp