Håper du får en fin nattNå må det lades litt før jeg tar kvelden. God natt![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Håper du får en fin nattNå må det lades litt før jeg tar kvelden. God natt![]()
Kanskje prøve det en dag igjenDet var det jeg også sa![]()
Sitter og lurer på det samme selv om jeg ikke pleier å bruke så mye Toro -gryter..Kanskje prøve det en dag igjen![]()
Ikke jeg heller før nåJøsses, har jeg ikke hørt om før
Sov godt. Drøm søtt50 innlegg bak der jeg ønsker å være, men nå er jeg alt for trøtt.
Går og legger meg, natta jenter.
Skravles i morgen
Bare å nyte og håpe det varerOg ikke våknet eller gråt heller:-O. Lurer på hva som stikker han i kveld:-/
God natt50 innlegg bak der jeg ønsker å være, men nå er jeg alt for trøtt.
Skravles i morgen
Ja desverreOg det litt for fort![]()
Å ja nytes til fullt herBare å nyte og håpe det varer![]()
Au da. Det er vondt!Straffen for ikke å amme i søvn er at nå begynner sprengen å komme:-/
Sov godt,håper du får skravlet litt i morgen50 innlegg bak der jeg ønsker å være, men nå er jeg alt for trøtt.
Skravles i morgen
Jaa skulle godt vært foruten det. Men gjør regning med at mini vil amme litt ila natten så får lettet litt på trykket daAu da. Det er vondt!
Sov godt KenguMå komme meg i seng jeg også,skravles kanskje i morgen kveld![]()
Satser på jeg klarer det i natt,ellers blir det slitsomt på jobbSov godt Kengu![]()
Er bak der jeg vil jeg også, men det tar vi igjen50 innlegg bak der jeg ønsker å være, men nå er jeg alt for trøtt.
Skravles i morgen
Får aldri nok av dopSer du ikke nok av det på jobb![]()
Pc er så tungvint daVeldig irriterende. Får vel bli flinkere å sitte på PCen heller![]()