Det er om valgetHva er det på tv2 da?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er om valgetHva er det på tv2 da?![]()
Det hørtes jo interessant utEt program om navn.
Denne gang handler det om kallenavn.
Forrige uke handlet det om rare ting foreldre ga barna til navn.
Syns det er litt artig NRK1
HihiDet er om valgetDet er visst TV2 Nyhetskanalen, ser jeg nå
![]()
Sånne programmer er spennendeEt program om navn.
Denne gang handler det om kallenavn.
Forrige uke handlet det om rare ting foreldre ga barna til navn.
Syns det er litt artig NRK1
Høres ut som en fin arbeidsfordelingNå fikser gubben vaskerommet mitt, så da kan det være at jeg rydder rommet hans i morgen![]()
JaHihi
Sånn er det når man har funnet seg til rette i sofaen![]()
Du får be mannen skifte kanal daJaNå om dagen må jeg rigge meg skikkelig til. Puster og peser for å komme meg på plass
![]()
Det hørtes jo interessant ut
Se om jeg finner det på nett en dag.
Er 3. episode kan være morsomt å se fra startenSånne programmer er spennendeFår se det på nett-TV en dag tror jeg
![]()
Du får be mannen skifte kanal da![]()
Oj! Det hadde jeg glemt av. Må løpe bort til tven nå daNå begynner Brille![]()
Ja, det om navn foreldre gir barna hørtes spennende ut. Egentlig det om kallenavn. I min familie har vi kallenavn på alleEr 3. episode kan være morsomt å se fra starten![]()

Ja, det ligger nok ute på nett-tv daEr 3. episode kan være morsomt å se fra starten![]()
Lykke til.Da er Dr. Browns flasker kjøpt inn. MME merke bytta idag som nevnt. Nå prøver vi altBle samme skrik på snuppa ikveld som tidligere under siste mating. Bare ikke like langvarende. Så blir spennende å se om flaskebytte funker!
Ja, da er det lite hjelp å fåHan trener akkurat nåDet gir jo bare meg enda mer dårlig samvittighet for at jeg sitter her og ikke orker å løfte på rumpa for å bytte kanal engang
![]()
Første episode handlet om folk som skifter navn..Ja, det om navn foreldre gir barna hørtes spennende ut. Egentlig det om kallenavn. I min familie har vi kallenavn på alle![]()
Lykke til.
Bare husk at det kan ta et par dager for å få ut luften som er det og du merker bedring.
Så ikke gi opp dersom du ikke merker bedring med det samme
Jeg tror jeg skulle vært veldig misfornøyd med navnet mitt før jeg hadde byttet det! Rart å plutselig skulle hete noe annet..Første episode handlet om folk som skifter navn..
Kommer an på, det viktigste er å drepe eventuelle melkebakterier som dør rundt 65 grader.Takkneida, får bite tenna sammen og holde ut. Kjøpte bare to flasker, så blir mye koking.
Trenger man forresten å enda koke hver eneste gang man bruker flaska når ungen er ti uker?![]()
Vi var usikker på om det fungerte ikke betong blokk og har jo aldri fått noe svarKan kjøpe trådløs da![]()