Skravletråd september

Kanskje på tide da?
Har liksom ikke blitt enig om hvilken og her må det borres så litt mer planlegging. Men herregud så trege :p er mye pga vaktmesteren som ikke visste hva som var lov og :p

Har fått han i sengen men han forstår ikke poenget helt med å klare å sovne av seg selv enda:p. Sutrer om jeg går ut så sitter nå her og prøver å få han til å sove uten pupp:-/
Her slenger mini hodet bakover og sutrer høyt når han er ferdig med kveldspuppen.
Det betyr "mamma, legg meg i sengen nå, jeg vil sove" og så gjør han det

Her slenger mini hodet bakover og sutrer høyt når han er ferdig med kveldspuppen.
Det betyr "mamma, legg meg i sengen nå, jeg vil sove" og så gjør han det
Legger jeg han til puppen nå så går det kanskje 2 min så sovner han med den. Har egentlig lyst til at han skal lære å sovne uten den. Nå ligger han bare og gliser bak tutten. Akkurat som han venter på at jeg skal ta han opp av sengen sin og gi han pupp

Legger jeg han til puppen nå så går det kanskje 2 min så sovner han med den. Har egentlig lyst til at han skal lære å sovne uten den. Nå ligger han bare og gliser bak tutten. Akkurat som han venter på at jeg skal ta han opp av sengen sin og gi han pupp
Min og slet med det. Jeg ammet henne og når sugefrekvensen avtok, så koblet jeg henne av. Ikke alltid hun godtok det og da koblet jeg henne på igjen og slik fortsatte det. Nå klarer hun å sovne selv

Min og slet med det. Jeg ammet henne og når sugefrekvensen avtok, så koblet jeg henne av. Ikke alltid hun godtok det og da koblet jeg henne på igjen og slik fortsatte det. Nå klarer hun å sovne selv
Jeg prøver også å koble han fra idet det virker som han holder på å sovne og sugefrekvensen avtar. Sjelden han godtar det og følger etter med kroppen og kobler seg på igjen. Trodde jeg hadde fått han til å sovne med kun å stryke han i pannen. Plutselig kom gråten akkurat når jeg tenkte jeg skulle gå ut av rommet

Hvor ble det av alle?

Snuppa kom hjem. Måtte få litt tid sammen med henne. Mannen legger henne nå. Han er verdens beste !
Æsj...håper ikke det:(
Tror det bare var svangerskapsplager. Virker sånn. Men føler meg generelt dårlig. Så vet ikke helt.
Det er det stadig her også:)
Men ingen av mine tre har noengang fått det;)
Å det lover bra :) kunne ikke se noe i håret hennes i dag.
Håper han har dukket opp:)

Det gjorde han :)
Så bra.
Tenker jeg gir meg rundt kl 22 for da legger jeg meg :)

Tenker jeg gir meg lenge før deg :P

Yay mini sovnet av seg selv. Eller litt hjelp med at jeg strøk han over pannen meeen veldig fremgang fra å bysse i søvn de første månedene til amming i søvn siste månedene nå:-). Venter bare i spenning hvor mange ganger jeg må inn ila kvelden :-)

Back
Topp