Det er godt mulig,vi får ta han med til lege omdet ikke gir segIkke bra...vridning kanskje..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er godt mulig,vi får ta han med til lege omdet ikke gir segIkke bra...vridning kanskje..
Dere får gjøre detDet er godt mulig,vi får ta han med til lege omdet ikke gir seg
Snadder daVi skal ha fårikål rester til middag i dag![]()
Hihi...så søt!Haha så morsomt. Mini ligger og ler i søvne:-D
En liten stund . her ble fm avlystNoen som har tenkt å skravle i kveld?
Mannen skal på foreldremøte i barnehagen og jeg ønsker å bli underholdt![]()
Let the fun begin!Da er det bare for oss å få flekker på klærne,så jeg får testa disse ut![]()
Mulig barnelegen kan se på han i morgrnDere får gjøre det![]()
Håper det går fint med snuppa di i kveldHun har fått 3 måltider med collett til nå. Litt gulp ble det, men det er vanligellers spist bra faktisk. Er veeeldig spent på om skrikingen kommer mellom fem og seks ikveld.. :S
Bedre å sjekke nå før det blir for sent ogsåMulig barnelegen kan se på han i morgrn
Så braEn liten stund . her ble fm avlyst
HeheLet the fun begin!![]()
Ja helsesøstra hadde sett på han i dag men har jo ikke så mye kunnskapBedre å sjekke nå før det blir for sent også
Med den bursdagen så syns jeg ikke du skal gjøre detFøler meg litt kjip når kb får små gaver til jl i år,jeez for en tankegang.
Nei,det blir jo ikke det samme...Ja helsesøstra hadde sett på han i dag men har jo ikke så mye kunnskap
Er jo ikke det at de er billig nødvendivis ,bare jeg som er vandt å kjøpe noe store ting.Med den bursdagen så syns jeg ikke du skal gjøre det
Ja tenker det. Spørs hvor lenge jeg holder ut.Noen som har tenkt å skravle i kveld?
Uff da!Tydeligvis det ja .. Nå holder jeg på en tre ukers tid hver gang..
Blir vel litt skravling herNoen som har tenkt å skravle i kveld?