Ja travelt de vill og si. Tror eg ska bosette min mor hjemma hos meg i noen MndOjsann, det blir tett jamen for en spennende tid du er i da
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja travelt de vill og si. Tror eg ska bosette min mor hjemma hos meg i noen MndOjsann, det blir tett jamen for en spennende tid du er i da
![]()
Uff då hopPas ikkje detSnikende forkjølelse på vei hit...
ÅneiSnikende forkjølelse på vei hit...
Ikke jeg hellerUff då hopPas ikkje det
Ja travelt de vill og si. Tror eg ska bosette min mor hjemma hos meg i noen Mnd![]()
Kan man det når man ammer?Åneihive innpå C vitamin?
Fysj da, bedøvelse?Heisann damer ! Kommer rett fra tannlegen, med veranda leppe delux![]()
Det er målet i kveldJa, da blir det vel verre. Prøve å komme i seng før midnatt da?![]()
Blir nok fraværende desverreSer ikke mye til deg i kveld da![]()
Har han eget rom?Lurer på om jeg skal rydde rommet til gubben?
Heldigvis så ska de 2 ældste vara i bhg 100%. Får hoppas eg får in jenta tidigareDet tror jeg at jeg hadde gjort me tre så små. Haha![]()
Da blir det litt ekstra c vitamin her. Pleier heldigvis å bli fort frisk igjen av forkjølelse
Ja, hev han ut for 11 mnd sidenHar han eget rom?![]()
Håper det går over før det i det hele tatt begynner!!Da blir det litt ekstra c vitamin her. Pleier heldigvis å bli fort frisk igjen av forkjølelse
Min har overtatt gjesterommetHa ha
Her han han eget rom. Kontor med seng![]()
Tusen takkHåper det går over før det i det hele tatt begynner!!
Klager over vondt kne også såJa,det er det![]()
Min har overtatt gjesterommet![]()
Tusen takk![]()