Ja har dag/aften stillingOkei. Og du har en stilling nå hvor du jobber dag og kveldsvakter?
Jeg har turnus jeg og
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja har dag/aften stillingOkei. Og du har en stilling nå hvor du jobber dag og kveldsvakter?
Jeg har turnus jeg og
Opphold her faktiskHuttetu som det øser ned
Helt forferdelig hee ogsåHer regner det katter!! Stakkars mamma som henter lille i bhg. Heldige meg da.
Åh så flott .Ja har dag/aften stilling. Har pratet med sjefen om at jeg mest sannsynlig må over til kun kveld til våren og hun sier det ikke er noe problem så lenge hun får beskjed i god tid
![]()
Så koselig daKengubarnet har besøk av to jentee..
Slike telefoner er gull verdtfikk tlf fra bestevenninnen min jegkoselig å bare kunne skravle om alt og ingenting
![]()
Klarer virkelig ikke å tenke på middag engang. Men må vel spise noe. Kanskje tørre brødskiverDa var det dags for middag her i husetsulter snart ihjel
blir hamburger her idag. Enn dere?
![]()
Blir wok på meg,nuggets på de andreDa var det dags for middag her i husetsulter snart ihjel
![]()
Klarer virkelig ikke å tenke på middag engang. Men må vel spise noe. Kanskje tørre brødskiver![]()
Blir wok på meg,nuggets på de andre
Kvalm tidligere i dag. Nå er jeg uggen i magen. Lover bra med andre ord. Herregud. Jeg er et vrak!!Kvalm?
Ingrn av delene ,bare vil ikke ha nuggets i dag. Må prlve litt sunnere enn det erNam til begge retteneliker de ikke wok eller du ikke nuggets ?
Kvalm tidligere i dag. Nå er jeg uggen i magen. Lover bra med andre ord. Herregud. Jeg er et vrak!!
God bedringKvalm tidligere i dag. Nå er jeg uggen i magen. Lover bra med andre ord. Herregud. Jeg er et vrak!!
Her er det blå himmel og solHuttetu som det øser ned
Her ble det pasta carbonara og salatDa var det dags for middag her i husetsulter snart ihjel
![]()
Er i hjemmesykepleienÅh så flott .
Jeg kunne tenkt meg natt jeg da.
Er det sykehjem du jobber?
JaSlike telefoner er gull verdt![]()