Lolo
Forumet er livet
Plasseringa har jeg liksom ikke giddet tenke på engang jeg. Men fornøyd med å være ajour på topp-premien igjen,)Hvor du ligger på listen har ingen betydning så lenge man klarer skravlekravet...
Ikke tenk så mye på det
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Plasseringa har jeg liksom ikke giddet tenke på engang jeg. Men fornøyd med å være ajour på topp-premien igjen,)Hvor du ligger på listen har ingen betydning så lenge man klarer skravlekravet...
Ikke tenk så mye på det
ÅjaNå skal jeg og jenta på kjøpesenteret der jeg jobber,skal skrive under noe papirer Nav skal ha når jeg går permitert. Også skal vi kjøpe oss noe mat kanskjeder da?
Huff daHeisann damer ! Kommer rett fra tannlegen, med veranda leppe delux![]()
Jeg elsker desember!Desember er en veldig koselig måned dersom man slipper å stresse![]()
Du ligger 2 plasser over meg og jeg er ajour, så ingen fare for degPlasseringa har jeg liksom ikke giddet tenke på engang jeg. Men fornøyd med å være ajour på topp-premien igjen,)
Jøss. Trodde 'alle' fikk en jeg...Fikk ikke være med på den jeg.
Kjøpte første på januarsalget, jegJeg elsker desember!
Men er for tidlig å kjøpe gaver nå synes jeg. Men i løpet av november er jeg nok ferdig.
Usj. Min tur på fredag...Heisann damer ! Kommer rett fra tannlegen, med veranda leppe delux![]()
Var helt på grensa før i går, så måtte ta et jafs for å komme meg opp igjenDu ligger 2 plasser over meg og jeg er ajour, så ingen fare for deg![]()
Har noen episoder igjen av Being Human.Åjakoselig med mat ute da
spiser litt mat og drikker med the walking dead
begynt å se den nå jeg
![]()
Oi, ikke verst!Kjøpte første på januarsalget, jeg![]()
Lå litt under en kort periode jeg også, jeg skravlet meg litt opp igjen jeg ogsåVar helt på grensa før i går, så måtte ta et jafs for å komme meg opp igjen![]()
Fant et stort legosett som ville være perfekt til frøknaOi, ikke verst!
Perfekt da! Må begynne seg meg rundt etter tips jeg og.Fant et stort legosett som ville være perfekt til frøkna
Jøss. Trodde 'alle' fikk en jeg...
Huff dajeg hadde sånn i går
![]()
Skal tilbake på torsdag neste ukeUsj. Min tur på fredag...
Har akkurat vært der.Usj. Min tur på fredag...
Takk for detOkei. Da må du ha god vakt![]()