Grått og vått her også. Er vi heldige får vi korte perioder med oppholdIdag regner det elefanter her![]()
Helt enorme mengder.
Hvordan er været hos dere?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Grått og vått her også. Er vi heldige får vi korte perioder med oppholdIdag regner det elefanter her![]()
Helt enorme mengder.
Hvordan er været hos dere?
Har noen heftige byger her ogsåSkravles snartlevere hun i bhg
regner som fy her
![]()
God formiddagGodmorgon allesammen nå eg jag tillbacks igjen. Hoppas allt står till væl med er![]()
Har ikke tidDu får skravle litt mer i dag da![]()
Oi, du er flinkJeg kom meg i seng før 10 og det var godt![]()
Høres herlig utÅh for en magisk morgen. Våknet kl. 08.30. Lagde meg en enkel,men god frokost. Bakt en kake. Og nå litt bv og nettetid![]()
Var ikke så verst herGod dag alle![]()
Flere enn meg som har hatt en herlig start på dagen?
Du altsåHar ikke tid
Straks jobb så rett på foreldremøte..
Begynte på kaken i går da.Har i hovedsak pyntet i dag. Baker på bestilligDa har du litt å gjøre da
Hvilken kake har du bakt?
Skjønner godt det blir bra å få guttungen hjem igjen
Jeg har allerede gått en tur i dag. Skal vaske og brette litt klær. I ettermiddag skal vi på bursdag til svigerfamilien![]()
Okei. Da må du ha god vaktVar ikke så verst her
Jobb kl 11..
Ikke feil neiHøres herlig ut![]()
Jeg hadde ingen sjanse til å holde meg oppe mer. Ble sent nok på deg da. Prøve litt tidligere i dag daOi, du er flink
Ble midnatt her...
JaVet veldig godt hvordan du har det!
Du må bare være hard!
God dag. Har hatt en koselig morgen med mini her
. Nå sover han søtt i vognen etter ca 30 vugging
![]()
Hørtes ut som det blir en bra kake det daBegynte på kaken i går da.Har i hovedsak pyntet i dag. Baker på bestilligBrannman sam kake. Sjokoladekake med smørkrem inni. Gikk med 2 langpanner da den er dobbel med smørkremlaget mellom.
Kjekt med bursdag senere da![]()
Hørtes ut som det blir en bra kake det da
Må gjerne dele bilde når du er ferdig.
Alltid koselig med bursdag![]()
Takk like såGod formiddagkoselig å se deg igjen!
Baker du mye på bestilling ?Det kan jeg gjerne gjøre![]()
Ja, namnam er det og![]()
E på smellen nå. Er kvalm 24 t. Hjelper på å spisa litt. Men e så lei av det.Ekstra sulten for tiden ?
Her er det strålende solk og jeg undrer på om ikke høsten egentlig skulle vært her nå?![]()