Altså, jeg skjønner det er en serie, men herregud så teite dem er til tider
Og så er jeg ikke begeistret for Rick![]()
Hehe, jeg liker serien jeg
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Altså, jeg skjønner det er en serie, men herregud så teite dem er til tider
Og så er jeg ikke begeistret for Rick![]()
Okei. Da har vi enda en sesong igjenDet er 5 sesonger av den,neste sesong kommer neste år![]()
Hadde absolutt tatt den sjokoladen jeg altsåGod kveld alle sammen
Jeg sitter og er utrolig fysen på noe, men lite i huset (og skal IKKE ta hull på,den sjokoladeplata..). Noen tips til noe godt å snacke på,som jeg kan lage av vanlige ting i skapet?![]()
Var det vi gjorde på lørdag også, men det var jo så mye folk. Ble sliten jegNei, da er det mye folkjeg handler på obs med shop express da. Så slipper kassakøen
![]()
Husker ikke. Men dyrt...Det høres bra ut
Hva er prisen på et sett da?
Hadde vell takka nei jeg ogsåHan sier det er godt. Jeg har sålangt takka nei til å prøve selv![]()
Jeg må jo se, nei, har ikke sett hele tror jeg. Er alle sesonger spilt inn?Hehe, jeg liker serien jeghar du sett hele?
Hadde et glass oboy i stadHadde absolutt tatt den sjokoladen jeg altså
Ellers så drikker jeg o'boy om jeg er fysen.
Så var det vell snakk om at det skal bli 9 sesongerOkei. Da har vi enda en sesong igjen![]()
Trykker på tlf, og leter etter lyst til å strikke på den ullbuksa som jeg egentlig burde gjøre ferdig.
Eller så drikker jeg cola zero og koser meg hos besteforeldrene mine![]()
Må inn for å seHusker ikke. Men dyrt...
Av walking?Okei. Da har vi enda en sesong igjen![]()
Nope ikke minEr alle barna lagt?
Takk, har lyst til å se den og trenger snart en ny serieVi så akkurat den på netflix.
Da er det jo noen sesonger igjenSå var det vell snakk om at det skal bli 9 sesonger![]()
Gleder meg som en liten unge til ses.6![]()
Hadde vell takka nei jeg ogsåliker fiskepinner,men i brød liksom...er det bare det han har i?
Alle sesongene ligger ikke ute der da, tror det er 4.Takk, har lyst til å se den og trenger snart en ny serie
Vi har ikke ViaplayJeg ser på Viaplay.
Hehe ser den. Må jo som oftest kjøre sikk sakk mellom vognene og folk stopper opp overalt og sperrer for alleVar det vi gjorde på lørdag også, men det var jo så mye folk. Ble sliten jeg![]()
Av game of thronesAv walking?