Skravletråd september

Sånn er vi med alt av serier. The walking dead også:p blir bare gærn av å vente på neste når alle episoder slutter på en cliffhanger :p

Ja! Hvorfor gjør de ikke det da?! :p hadde vi utålmodige sjelene slippet all den ventingen på neste sesong :p
Er ikke The walking dead på Netflix?

Ved tanke på hvor stor del av livet man faktisk tilbringer i sengen så skulle det bare mangle.
Vi har bare sateng vi..
Må sjekke lilleba, håper det har for dobbeltdyner
Aner ikke om de har for dobbeltdyner. Det kan vi virkelig anbefales.
Vi har også bare sateng utenom;)

Skjønner godt det ikke med tid til bv. Rolig uke nå da?:)

Tja, jordmor og valg i dag, og guttungen på fotballtrening med sin far
Foreldremte i bhg i morgen
Barneidrett (lillesøster og meg) og fotballtrening (far og sønn) på onsdag. Men da har jeg fri fra jobb (delvis sykemelding)
Torsdag har jeg som vanlig bekken-gruppe-trening hos fysio, ellers ikke noe på planene tror jeg
Og fredag vet jeg ikke noe enda.
Lørdag skal vi på åpen brannstasjon en tur, men ellers har jeg ikke plnalagt noe enda i alle fall.

Resten av garderobeskapet skal helst monteres også denne uken da, siste døra må han ha hjelp av min far til å få opp, resten klarer han vel selv.

Synes det er greit å gjøre det på mandager. Vet ikke helt hvorfor det er blitt sånn. Trenger vel bare en pause da og handler :p
Lørdag er i alle fall ikke en god dag :eek:

Hva gjør dere ikveld da?
Trykker på tlf, og leter etter lyst til å strikke på den ullbuksa som jeg egentlig burde gjøre ferdig.
Eller så drikker jeg cola zero og koser meg hos besteforeldrene mine :)

God kveld alle sammen :)
Jeg sitter og er utrolig fysen på noe, men lite i huset (og skal IKKE ta hull på,den sjokoladeplata..). Noen tips til noe godt å snacke på,som jeg kan lage av vanlige ting i skapet? :p

Back
Topp