Utrolig koseligSå koselig![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Utrolig koseligSå koselig![]()
God nattNei, nå er det jaggu meg natta her i gården. Altfor trøtt, og frøkna tok kveld klokken 6 idag etter noen timer skriking. Så tipper hun er våken før hanen galer imorgen tidlig!
Ligger på foreløbig 4Ligger de så langt oppe? Ikke fulgt med i det siste.
Ikke verst det da:-D. Da kan jeg jo ikke klageLigger på foreløbig 4men vinner de mot Vålerenga nå så kommer de på 3
![]()
Vi får gjøre detIkke verst det da:-D. Da kan jeg jo ikke klage. Får krysse fingrene for at de vinner da
![]()
Ikke snakk om, svigermor kom med M&M's i dagGår vi for en snopefri uke?
Samme som deg ser jeg![]()
Nei det er et godt spørsmål!!! De vil vel tvinge henne ut i jobb selv om legene fraråder det. Men NAV vet best skjønner du.Hva foreslår de at hun skal gjøre da?
Fikk ikke sett mye før jeg ble beordret ned i senga av mannenDet er min plan og![]()
Så tidlig på kvelden??Fikk ikke sett mye før jeg ble beordret ned i senga av mannen![]()
20-25 minuttHvor lenge rocker du da?![]()
Natta og sov godtNei, nå er det jaggu meg natta her i gården. Altfor trøtt, og frøkna tok kveld klokken 6 idag etter noen timer skriking. Så tipper hun er våken før hanen galer imorgen tidlig!
Heia engaLigger på foreløbig 4men vinner de mot Vålerenga nå så kommer de på 3
![]()
Begge deler?Jenta tar tran og sanasol endelig![]()
Hvorfor begge deler?Jenta tar tran og sanasol endelig![]()
Jeg liker ørret bestJa helsigvis!! Veldig glad i laks. Mannen steker den alltid perfekt <3
Liker ikke rød fisk, jeg.Jeg liker ørret best![]()
Rød fisk er jo supergodt! Og ekstra om den er røktLiker ikke rød fisk, jeg.
Med unntak av om den er røkt