Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er det så absoluttJa, man må bare det
Får bare se positivt på det. Ekstra godt når man kommer i mål![]()
Må jo det!!
Slette alle spor![]()
Litt men ikke supermyeMerket du god effekt?![]()
haha ja. det er baksiden med detSånn er det når du bare ferierer veit du![]()
Nei det er ikke hurraHurra sikkert![]()
Er vel det samboeren hadde lyst til også, men jeg er utålmodig for å bli ferdig her etter flyttinga.. Men i dag kunne mamma hjelpe han å løfte de tunge tingene opp på loftet mens jeg skulle sortere hva som skulle hvor (siden jeg ikke skal løfte tungt nå). Og siden jeg klarte å mase meg til at vi skulle gjøre det og det så ble det jaggu gjort i dagSå effektive dere er!
Jeg har gjort veldig lite. Deilig lat søndag![]()
Flink du er daVasket klær,lest bok,snakket i tlgf,søkt jobb,gjort lekser med kb
Kjempe HURRA detHurra sikkert![]()
Så detJaadaa!!da er Rosenborg sikret seriegullet
![]()
Haha nja egentlig ikke men han liker å tro det ihvertfallOg det er jo han som bestemmer![]()
Kan jo klare 2 eller 3 enda daSå det. Gratulerer til dem
. Hadde håpet på Viking meeen de holder seg sjelden lenge i toppen av det Jeg får med meg
![]()
Da får du sove godtNei, nå er det jaggu meg natta her i gården. Altfor trøtt, og frøkna tok kveld klokken 6 idag etter noen timer skriking. Så tipper hun er våken før hanen galer imorgen tidlig!
Smart av degJaaa, få det bort! Jeg sitter og spiser opp safarikjeksen![]()
Hvor lenge rocker du da?Litt men ikke supermye
Det var veldig godtDet hørtes jo veldig godt ut
Regner med gjestene ble fornøyd også![]()
Ligger de så langt oppe? Ikke fulgt med i det sisteKan jo klare 2 eller 3 enda da![]()
jaDet hadde jo vært flott om det ble borte![]()
sove godtNei, nå er det jaggu meg natta her i gården. Altfor trøtt, og frøkna tok kveld klokken 6 idag etter noen timer skriking. Så tipper hun er våken før hanen galer imorgen tidlig!