Hahaja skal prøve på detDu får kose deg![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hahaja skal prøve på detDu får kose deg![]()
Må nok sette på flere da når den er ferdigTar tid. Slipper heldigvis å passe på
![]()
Vi må sikkert vaske ninst 4 i dagDet burde sikkert jeg og ha gjort![]()
Her er det ikke meldt regn før fredagen,så blir det oppholds igjen..men tar en dag av gangen,da jeg ikke stoler på værmeldingenHerlig da. Hatt kjempeflott vær her også hele uken og opp mot 18-20 grader. Men nå kom regnet tilbake :-/
Åå? Har de stoppet opp?Hmm innleggene mine blir ikke telt lenger
Er på maskin nr 2 her nå. Blir nok ett par til ila dagen tenker jeg. Angrer fælt på at jeg ikke satte på en maskin igårMå nok sette på flere da når den er ferdig
Nei sjelden jeg stoler på værmeldingen her ogsåHer er det ikke meldt regn før fredagen,så blir det oppholds igjen..men tar en dag av gangen,da jeg ikke stoler på værmeldingen![]()
Hvilken bok leser du?Må lese bok![]()
Kan ikke detNei sjelden jeg stoler på værmeldingen her også. Kan ikke gjøre noe med været uansett
![]()
Ble plutselig telt igjen,hang seg bare opp så jeg endret innleggetÅå? Har de stoppet opp?
I går var jeg ikke hjemme,derfor må jeg gjøre det i dagEr på maskin nr 2 her nå. Blir nok ett par til ila dagen tenker jeg. Angrer fælt på at jeg ikke satte på en maskin igår![]()
Der regnbuen enderHvilken bok leser du?
Var mye ute igår her også så prioriterte klesvask litt vekkI går var jeg ikke hjemme,derfor må jeg gjøre det i dag
Høres kjekk utDer regnbuen ender
Hehe
Er de ikke venner hele tiden altså?!![]()
OkeyBle plutselig telt igjen,hang seg bare opp så jeg endret innlegget![]()
Samme som her det. Det straffer segVar mye ute igår her også så prioriterte klesvask litt vekk![]()
Neiikke sånn superbra,men helt okHøres kjekk ut. Er den bra?
Haha ja. Jaja ikke så mange planer idag uansettSamme som her det. Det straffer seg![]()