Ja, i natt var det mye greier. Snuppa spydde utover meg og da jeg skulle stelle henne, tisset hun på meg, stellebordet og gulvet.
Minien var oppe et par ganger han og.
Oj.. litt av en natt. Krysser fingrene for en roligere affære inatt da!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, i natt var det mye greier. Snuppa spydde utover meg og da jeg skulle stelle henne, tisset hun på meg, stellebordet og gulvet.
Minien var oppe et par ganger han og.
Håper det. Er helg og da våkner minien som regel i seks tiden. i ukedagene må vi dra han utav sengen kl syv, halvåtteOj.. litt av en natt. Krysser fingrene for en roligere affære inatt da!
For uten at man hverken får betalt eller kritikkHobbykokk er kokk det og på et vis![]()
Hehe. det er sant da. Men helt sikkert en fornøyd mann da som får servert så god mat?For uten at man hverken får betalt eller kritikk![]()
Skal så lite tilHihi....så herlig![]()
Håper det. Er helg og da våkner minien som regel i seks tiden. i ukedagene må vi dra han utav sengen kl syv, halvåtte
:-O. Boligmarkedet er hett for tidenVi var og såg på et hus for en stund siden. Det var lagt ut til 2 mill og ble solgt for nesten 4....
Vi var og såg på et hus for en stund siden. Det var lagt ut til 2 mill og ble solgt for nesten 4....
Er det rundt ni da?Er det ikke ny oppdatering snart?
Regner med den kommer nærmere 9. Siste var rett før klokken 5.Er det ikke ny oppdatering snart?
Oi, det var da voldsomtVi var og såg på et hus for en stund siden. Det var lagt ut til 2 mill og ble solgt for nesten 4....
De eneste gangene han klager er når vi er ute på restaurant og spiserHehe. det er sant da. Men helt sikkert en fornøyd mann da som får servert så god mat?![]()
Vet ikke. Vi pleier å finne på masse gøy i helgene, så kan være han gleder seg?Merkelig det danoen grunn til at han er a menneske i helgene da?
Det er et kompliment daDe eneste gangene han klager er når vi er ute på restaurant og spiser![]()
Kanskje det. Men skulle vel ønske det var omvendt med søvnen ?Vet ikke. Vi pleier å finne på masse gøy i helgene, så kan være han gleder seg?
Skjønner ikke helt det, for er veldig mange som har fått sparken i det siste:-O. Boligmarkedet er hett for tiden
Det er det! Lurer på om det kommer et fall snart?Hva i alle..? Boligmarkedet er helt på bærtur for tiden...
Tror detEr det rundt ni da?
Mange her i distriktet også så ikke godt å si hvor folk får pengene fraSkjønner ikke helt det, for er veldig mange som har fått sparken i det siste