Jeg har akkurat satt meg i sofaenDriver og lager mat, hva gjør dere nå?
Blir serie og litt sjokolade her nå
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har akkurat satt meg i sofaenDriver og lager mat, hva gjør dere nå?
Fordi jeg er super opptatt av kroppen. Ønsker å forske på kreft eller noe lignende. Eller jobbe som dr house. Det må være drømmejobbenHvorfor gjør du det?
Hva vil du forske på?
Det er aldri for sent vet du
Da var bilstol, voksi move, voksi urban og brystpumpe innhandlet og etter en lang shopping overrasket svigerfar med pizza så da blir det avslapping foran tvenHva sto på fredags menyen hos dere?
Regner med de blir fornøyd med kakenDa har jeg levert kake til navnefest i morgen![]()
Njååå..Ikke vil mini ha mme og ikke vil han sove. Ligger bare og gliser og ler
JeppEt steg nærmere![]()
Sikker på at du var kokk og ikke konditor?Da har jeg levert kake til navnefest i morgen![]()
Så begynn da vetFordi jeg er super opptatt av kroppen. Ønsker å forske på kreft eller noe lignende. Eller jobbe som dr house. Det må være drømmejobben
Venter på mannenDriver og lager mat, hva gjør dere nå?
Ja... Får vondt i bekkenet av å ligge for lenge i sofaen har jeg funnet ut!Sikkert greit å legge seg da![]()
Gøy å handle inn babyutstyr da
Ungene ville har egg og bacon.
Når ungene er i seng skal mannen og med spise svin indrefile med risotto og brokkoli![]()
Ja, jeg burde vel detSå begynn da vet![]()
Så godt å få ting unnagjortDa var bilstol, voksi move, voksi urban og brystpumpe innhandlet og etter en lang shopping overrasket svigerfar med pizza så da blir det avslapping foran tvenHva sto på fredags menyen hos dere?
Ja, ikke bra å gjøre det verre enn det er heller :/Ja... Får vondt i bekkenet av å ligge for lenge i sofaen har jeg funnet ut!
Prøver å få mini til å sove. Skulle helst hatt i han en flaske mme også men den bare leker han med, spytter ut osv. Får mye oss med kun pupp i kveld og satse på at det holderDriver og lager mat, hva gjør dere nå?
Ja det er surt!! :-( men med det offentlige trenger du vel ikke betale utover egenandel i det minstedet er santden gyn burde ikke hatt jobben sin.... surt å betale 900 kr for en sånn time kan man si
![]()
Heldige du varDa var bilstol, voksi move, voksi urban og brystpumpe innhandlet og etter en lang shopping overrasket svigerfar med pizza så da blir det avslapping foran tvenHva sto på fredags menyen hos dere?
Aha... Ja da er det jo veldig greit!De får låne et lokale gratis da![]()
Tror det kommer til å bli veldig godt.Hørtes fantastisk ut. Ja har selv vært på shopping mens mannen fartet rundt og hentet de større tingene. Var egentlig tenkt å lage middag etter baking men sånn ble det da ikke. Ikke nok tid timer i løpet av en dag![]()