Skravletråd september

Tja. Vet ikke hva som går på tv så får se hva det blir. Og hvor tidlig jeg sovner :P

Du da?
Ja, muligheter for tidlig kveld også ;)
Vi skal nok se game of thrones i kveld:)

Off en som absolutt ikke vil drikke idag :-/. Fått i han 1 smoothie, litt grøt, ca totalt 100 ml mme i hele dag, litt vann og 1/2 skive:-/

Huff da. Ikke i form?
Har ørebetennelse og begynte med antibiotika igår. Ikke hatt særlige tissebleier idag. Er blid og fornøyd og leker masse så forstår ikke hvorfor han ikke vil drikke mme. Kun pupp men får tydeligvis ikke nok drikke i seg siden han ikke har særlig tissebleier

Ja, muligheter for tidlig kveld også ;)
Vi skal nok se game of thrones i kveld:)
Jeg er trøtt allerede. Kommer garantert til å sovne i løpet av et par timer iallfall.

Åh så gøy :D digger GOTH!

Har ørebetennelse og begynte med antibiotika igår. Ikke hatt særlige tissebleier idag. Er blid og fornøyd og leker masse så forstår ikke hvorfor han ikke vil drikke mme. Kun pupp men får tydeligvis ikke nok drikke i seg siden han ikke har særlig tissebleier
Hm, kjedelig med syke små.
Men han har noe i bleiene? Bare ikke mye? Kanskje mer smoothie heller enn mme?

Jeg er trøtt allerede. Kommer garantert til å sovne i løpet av et par timer iallfall.

Åh så gøy :D digger GOTH!
Jeg er heldigvis ikke trøtt enda:p
Men det blir sikkert ikke veldig sent her heller. Ja, den er veldig bra:)

Jeg er heldigvis ikke trøtt enda:p
Men det blir sikkert ikke veldig sent her heller. Ja, den er veldig bra:)
Det er noe søvndyssende med sofa og tv for min del :P iallfall nå som jeg er gravid. Helt håpløst. Stakkars mannen :P

fikk brev fra gynekologen idag :D byttet fra private megga til en offentlig :) fått time om 19 dager jeg :)

Back
Topp