Åh, ikke frist med det! Hadde vært deilig og sovet til åtte da!Kl 7 er greit nok, 8 er fantastisk![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åh, ikke frist med det! Hadde vært deilig og sovet til åtte da!Kl 7 er greit nok, 8 er fantastisk![]()
Du skravlet jo veldig godt i går daI dag blir det dårlig herfra
Ja. Han tar fast matingen i 11 tiden, så jeg får sovet litt før nattmatingen. Han klarer ikke legge seg før tolv uansett :9Ekstra godt det nå når bf tar litt mating også![]()
Jeg er veldig fornøyd med lekmerBestilt masse der og alltid vært fornøyd
Kanskje jeg bare har vært heldig?
Ser sånn ut om du leser tilbakemeldingene der siste tidenBestilt masse der og alltid vært fornøyd
Kanskje jeg bare har vært heldig?
Hvordan styrke er du på da?Ble mye mysing på barneskolen ja![]()
Begynte med linser da jeg var 12,å siden har jeg gått på det...endelig så har synet stabilisert seg i allefall,men stoppet jo selvfølgelig på veeeeeødig nærsynt![]()
Ja jeg gjorde jo detDu skravlet jo veldig godt i går da![]()
Må jo handles inn det ogsåMat og medisinerikke noe spennende med andre ord
Håper hun snart blir i form og begynner å spisegod morgenselv om vi sto for noen timer siden. lille N er ikke noe bedre, så håper hun blir det snart
sov natten gjennom fra da hun sovnet. fortsatt ikke fornøyd med tissebleiene men hun er ikke dehydert
må bare passe på
hun spiste 2 sjokoladebiter i dag og tok noen slurker med drikke før vi sto så er fornøyd med det. prater med omsorgspersonen til broren min og han har funnet henne via sykhjemmet der han er, er en som kjenner henne der så det er ingen vilt fremmed person. hvordan går det med dere?
![]()
Kan ikke skravle like mye hver dag hellerJa jeg gjorde jo det
Kos deg på turDa skal vi ut en tur. Skravles senere
![]()
Den er ikke borte her??Hva skjer?
Påminnelses greia ble borte?? Hvordan kommer jeg nå til hva som er skrevet ditekte til meg?
AbsoluttMat og medisiner![]()
Godt med alt som er gjort![]()
Håper du har fått spist littUff, denne frokosten ble borte fra tankene i skravlinga.. Nå må jeg komme meg inn på kjøkkenet![]()
Kom tilbake igjen etter 10 minDen er ikke borte her??![]()
HeheVar det da.. Du får deg vel lunsj straks
![]()
Nå er det bare å vente litt her, så blir det lunsj om en stund![]()
Likte den beige!
Kos dere uteDa skal vi ut en tur. Skravles senere
![]()
Jeg hadde nok valgt den blå