Boblefrua
Forumet er livet
Men her er det barnet på 5 år. Og da går det mer på nervene mine. I går vekket hun lillebroren sin også:/Så utrolig slitsomt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Men her er det barnet på 5 år. Og da går det mer på nervene mine. I går vekket hun lillebroren sin også:/Så utrolig slitsomt
Havner de i deres seng eller sovner de igjen på rommet sitt?Har vært sånn hele tiden her
Jeg vetjeg veier meg hver uke!
Blæ må blokkere degDet er du også![]()
Nei det gjør vondt langt inni hjerterota![]()
Oj det var litr4-5 bukser vil jeg tro
4-5 gensere..
Skravles mer i morgenkose litt med henne før vi sover forhåpentligvis
![]()
Orker ikke lese gjennom hele tråden. Nå har jeg panikk-pakkahaha. Jeg som alltid er ut i god tid, denne gangen ikke.. huff
Skal du på tur?Orker ikke lese gjennom hele tråden. Nå har jeg panikk-pakkahaha. Jeg som alltid er ut i god tid, denne gangen ikke.. huff
Skal du ut på tur?![]()
Ja, skal sørover i barnedåp til nevøen minSkal du på tur?
Aha,god tur og kos dereJa, skal sørover i barnedåp til nevøen min![]()
Alltid vært slik?Men her er det barnet på 5 år. Og da går det mer på nervene mine. I går vekket hun lillebroren sin også:/
Eldste som regel i sin seng. Babyen i sin seng frem til tre, så oppi min sengHavner de i deres seng eller sovner de igjen på rommet sitt?
Startet for en uke siden. Det er helt grusomt slik hun holder på. Så nå våkner lillebroren igjenAlltid vært slik?
Mine har alltid vært slik. Gir snart opp å sove, blir jo bare vekket likevelStartet for en uke siden. Det er helt grusomt slik hun holder på. Så nå våkner lillebroren igjen![]()
Skal prøve den kaka i morgen jeg også24 cm![]()