Min har ett halvt øye medJeg tror vi voksne her i huser ser mer på Barnetv enn lillesnupp![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Min har ett halvt øye medJeg tror vi voksne her i huser ser mer på Barnetv enn lillesnupp![]()
Her er eldste hos en kamerat, mellomste sitter og spiser kvelds og lille U sover.Nettopp ferdig med kveldsstell og nå ligger vi i sengen og han får pupp og kos![]()
Får lønn i morgen jegShopping 2 dager på rad + ebay...
Nå har jeg virkelig kost meg
Glad det er lønn på mandag
Egentlig ikkeFlink du er. Lyst til å ta min også?
![]()
Gubben ble med på kveldsstellet idagJa er noe med det. Her ordner mannen opp mens jeg slapper av![]()
Greit når de er så selvstendigeHer er eldste hos en kamerat, mellomste sitter og spiser kvelds og lille U sover.
Mannen er ventet hjem på ukjent tidspunkt
Hehe..Får lønn i morgen jeg. Er veldig klar kjenner jeg
![]()
? Hva og hvor?Altså... En 14åring som dreper en annen 14åring?? Jeg blir sjokkert!
Hater det selv også:-/. Gubben har pratet om å ta den nå i noen uker.. venter ennå:-/Egentlig ikkehater å vaske bil.. men syns det er bedre å sitte det som kjennes ut som flere tusen min i en ren bil
![]()
Frøkna spiser selv, men hun er fremdeles så liten at hun skal ha hjelp til resten..Greit når de er så selvstendige. Mini er halvveis på vei inn i drømmeland. Satser på en god natt nå når vi er i gang med antibiotika
HeheHater det selv også:-/. Gubben har pratet om å ta den nå i noen uker.. venter ennå:-/
Min har ett halvt øye med. Litt interessert men ikke helt
![]()
Koselig daGubben ble med på kveldsstellet idag. Sto og koste med mini mens jeg vasket
. Nå håper jeg han føler for å brette klær mens jeg legger mini
![]()
Håper han blir raskt bedre nåGreit når de er så selvstendige. Mini er halvveis på vei inn i drømmeland. Satser på en god natt nå når vi er i gang med antibiotika
Se nyhetene :O? Hva og hvor?
Sant detHehedet er godt når det er gjort da, om ikke annet
![]()
Hæ? Hva skjer?Altså... En 14åring som dreper en annen 14åring?? Jeg blir sjokkert!
Ikke snakk. pengene har vinger tror jeg. De sniker seg ut av kontoen min mens jeg sover..Shopping 2 dager på rad + ebay...
Nå har jeg virkelig kost meg
Glad det er lønn på mandag
Håper detSant det. Får se om jeg får gjort det i helgen om formen til mini er grei
![]()