Har nettopp vært ute og gått tur og er nå oppe i 12500 steg![]()
Hurra! Flink du
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har nettopp vært ute og gått tur og er nå oppe i 12500 steg![]()
Heldig med den jahun skriker vel ikke mer enn de fleste babyer,. Men var verre før. Nå er det iallefall stortsett en grunn til det når hun skriker
![]()
Slapp unna i dag, jegDa var det på tide med løven ra ra:-D
Jeg tror vi voksne her i huser ser mer på Barnetv enn lillesnuppSlapp unna i dag, jeg![]()
Høres fryktelig kjent utJeg tror vi voksne her i huser ser mer på Barnetv enn lillesnupp![]()
Ja, det blir jenteSå herligvet du hva du får?
![]()
Ja, og når man først har kommet inn i rutinen med å ikke rusle inn på badet før kvart over elleve, er det så vanskelig å endre på detBlir veldig ofte sent!![]()
Er nok ikke detDu er vel før helga
Gratulerer med nye skoGratis kake på et lite kjøpesenter i nærheten i forbindelse med åpningen av en ny butikk.
Jeg hjemme med baby og hyper 3 åring - vi drar.
Skal egentlig ikke ha noe, men likevel...
Drar med meg tilbudsheftet som ligger ved inngangen, å de har 3 for 2 i hele eurosko butikken, oi de har fått inn de vinterstøvlene jeg ønsker til eldsten og frøkna og jeg trenger også nye....
Så flott daBegynte å lure litt her i dag ja![]()
![]()
Middag, lekser, lek med barna, bading og leggetidMå ble det stille her? Spises det middag,eller er det tid for middagsdupp?![]()
Shopping 2 dager på rad + ebay...Gratulerer med nye sko![]()
Driver bare å lurer oss duSå flott da![]()
Jeg kan vel strengt tatt slå over nå som hun har lagt segHøres fryktelig kjent ut![]()
Det må til detMiddag, lekser, lek med barna, bading og leggetid![]()
Blir det daNei, så da er det like greit med et bad![]()
Nettopp ferdig med kveldsstell og nå ligger vi i sengen og han får pupp og kosStille her inne![]()
Flink du erBilen er nyvaska. Kjærringa kan sier jeg bare!
Ja er noe med det. Her ordner mannen opp mens jeg slapper avNettopp ferdig med kveldsstell og nå ligger vi i sengen og han får pupp og kos![]()