jenta86
Gift med forumet
Skal bortom kjøpesenteret i morgen,regner med de har den på en av bokhandleneAnbefales, det er super mye fint u den![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Skal bortom kjøpesenteret i morgen,regner med de har den på en av bokhandleneAnbefales, det er super mye fint u den![]()
Ja det vil jeg troSkal bortom kjøpesenteret i morgen,regner med de har den på en av bokhandlene![]()
Hva har du til da?Her blir det pasta i dagmannen er på vei hjem nå
![]()
Oi. Har ikke fått med meg hva som har skjedd. Men god bedring til den lilleTusen takk for lykkeønskerde måtte vekk hun med sånn smertestimulering :/ hun våknet ikke ellers og måtte ta i
alt tyder på moderat dehydrering og de likte ikke at det var like rødt i ørene. Crp på 39 så den er ikke farlig høy
hun er sløv og følger ikke helt med. Stakkars jenta mi
skal vurderes av barnelege på ahus. Pappaen kommer etterpå
orket ikke buss og drit fra byen og opp til ahus :O
Det gjorde vi ellers men synes det er greit med noen fotografbilderKoseligher skal nok gubben ta bildene tenker jeg
![]()
Det vet jeg ar jeg ikke klarerAha! Yayda var det bare å beholde tronen da!!
Nei det er jo ikke detHe he heer kanskje ikke så rart da.
Tusen takkLykke til og masse god bedring![]()
JaJa da er det nesten håpløst![]()
Det gjorde vi ellers men synes det er greit med noen fotografbilder
Det er ikke detUffda....høres ikke bra ut
Håper hun blir tatt godt vare på hos legenog at hun snart blir frisk.
Tusen takkOi. Har ikke fått med meg hva som har skjedd. Men god bedring til den lille![]()
Uff daTusen takkbegynte med forskjølse først så ørebetennelse nå og nå mulig moderat grad av dehydrering
![]()
Så travelt har det ikke værtIkke om det er travelt der nei![]()
Lykke tilTusen takk for lykkeønskerde måtte vekk hun med sånn smertestimulering :/ hun våknet ikke ellers og måtte ta i
alt tyder på moderat dehydrering og de likte ikke at det var like rødt i ørene. Crp på 39 så den er ikke farlig høy
hun er sløv og følger ikke helt med. Stakkars jenta mi
skal vurderes av barnelege på ahus. Pappaen kommer etterpå
orket ikke buss og drit fra byen og opp til ahus :O
Gratulerer så deiligÅ der var jeg i mål!!!!!
Hørtes kos ut jaHar en liten som sitter i armkroken med ett kosedyr og bare vil kose:-D. Elsker det![]()