Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det må jeg prøveHvorfor provosere en gravid kjerring liksom??? Vil lage bråk han
Ja absolutt!! Veldig godt!! Fant en fin oppskrift på tine.no![]()
Jeg så greys og soaHva så du på sumo da?
Det skal bakes her ganske snartTror jeg skal bare kanelsnurrer i dagmmmmm.....ble sulten bare ved tanken
![]()
Får skravle nå daHvis vi skal klare 10 000 så![]()
![]()
Aha ja greys så jeg ogsåJeg så greys og soa![]()
Så koseligHerligtenker og invitere en venninne på besøk idag
![]()
I dagDet skal bakes her ganske snart![]()
Kan få til en del nå ogsåFår skravle nå da
Mhm! Lurer litt på hvordan det blir når lillemor har kommet og jeg skal tilbake til jobb... Til vanlig synes samboeren det er greit at jeg jobber 2 av 3 helger + i hverdagen.. Men når permisjonen er ferdig vet jeg ikke om han er like det like godt... Vi får se..oi aktiv frøken du da![]()
Det måtte jeg få med megAha ja greys så jeg også
Var det ørebetennelse?Da ble det antibiotika kur på mini i 1 uke. Gubben er og henger den nå så er det hjem å få kommet i gang med den![]()
Det er beintøft!Det hadde vært fantastisk
Å vokse opp er tøft!
Spørs om han synes det er like greitMhm! Lurer litt på hvordan det blir når lillemor har kommet og jeg skal tilbake til jobb... Til vanlig synes samboeren det er greit at jeg jobber 2 av 3 helger + i hverdagen.. Men når permisjonen er ferdig vet jeg ikke om han er like det like godt... Vi får se..
De er kjempegodeDet må jeg prøve![]()
Savner greys!!Aha ja greys så jeg også
Spørs det ja... Vi får se når tiden er der..Spørs om han synes det er like greit![]()
Kommer vel ny sesong igjen etter julSavner greys!!
Så braVeldig godt![]()