jenta86
Gift med forumet
Haha! Jeg vet ikke hvilket kjønn som prater,men trodde Fantorangen var hankjlnn i allefallEr det han? Trodde det var hun?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha! Jeg vet ikke hvilket kjønn som prater,men trodde Fantorangen var hankjlnn i allefallEr det han? Trodde det var hun?
Jeg er trøttmen det ble veldig lite søvn i natt
ingen god kombinasjon
Nei. Jeg syns det er greit med Barnetv. Men ikke hele dagen! Kun kl 06. Snuppa er ikke spesielt interessert i tv uansett.Jenta mi har i utgangspunktet aldri sett på barnetv,men de få gangene hun har sett oppgjennom årene så har jeg sittet å vært skuffet over hvor dårlig det har blitt. Skal ikke bli noe tvslave av lillegull heller
Synes det er en grei aldersforskjell ja,greit å ha en ekstra hjelpende hånd også![]()
Er vel intetkjønnHaha! Jeg vet ikke hvilket kjønn som prater,men trodde Fantorangen var hankjlnn i allefall![]()
Det har jeg gjort flere ganger med hanDet er en sånn person jeg fjerner fra feeden min![]()
Hvilken da?
Haha! Ja?det kan hende jaEr vel intetkjønn![]()
Det er forståelig. Jeg hadde kommentert noe også tror jegDet har jeg gjort flere ganger med han
Er ikke noe galt med detBra! Jeg er god og rundt![]()
HeheJeg liker å tenke det iallfall![]()
![]()
Det er ikke vits. Lurer på om han har en verge eller noe for når han skriver mye dritt bli r han plutselig borte fra fb en stundDet er forståelig. Jeg hadde kommentert noe også tror jeg![]()
Hahaha:-DFantorangen har vært i stemmeskifte
Hvor gammel er barnet ditt?Jenta mi har i utgangspunktet aldri sett på barnetv,men de få gangene hun har sett oppgjennom årene så har jeg sittet å vært skuffet over hvor dårlig det har blitt. Skal ikke bli noe tvslave av lillegull heller
Synes det er en grei aldersforskjell ja,greit å ha en ekstra hjelpende hånd også![]()
Er noen år til vi kommer derDa kom jenta hjemmom for å skifte til treningsklær,så syklet hun i vei...greit at hun er så selvstendig![]()
Heldig du er. Hva får du til mat?Mannen lager mat![]()
Ikke frist da!Nam, nam..
Test av månedens godteri nyheter
http://www.godt.no/#!/artikkel/2351...ens+godteri-+og+snacksnyheter+fra+matslippet]
Hun blir 10.Hvor gammel er barnet ditt?
Er ikke så rart barnetv endrer seg da![]()
Fotball i dagEr noen år til vi kommer der. Hva trening skal hun på?