• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold februar 11. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

Skravletråd september

Jenta mi har i utgangspunktet aldri sett på barnetv,men de få gangene hun har sett oppgjennom årene så har jeg sittet å vært skuffet over hvor dårlig det har blitt. Skal ikke bli noe tvslave av lillegull heller :)
Synes det er en grei aldersforskjell ja,greit å ha en ekstra hjelpende hånd også ;)
Nei. Jeg syns det er greit med Barnetv. Men ikke hele dagen! Kun kl 06. Snuppa er ikke spesielt interessert i tv uansett.

Ja kjempegreit er det!! Og de kan få mye glede av hverandre selv om det er litt aldersforskjell!

Jenta mi har i utgangspunktet aldri sett på barnetv,men de få gangene hun har sett oppgjennom årene så har jeg sittet å vært skuffet over hvor dårlig det har blitt. Skal ikke bli noe tvslave av lillegull heller :)
Synes det er en grei aldersforskjell ja,greit å ha en ekstra hjelpende hånd også ;)
Hvor gammel er barnet ditt?
Er ikke så rart barnetv endrer seg da;)

Hvor gammel er barnet ditt?
Er ikke så rart barnetv endrer seg da;)
Hun blir 10.
Jo,jeg skjønner barnetv forandre seg,men de trenger ikke å modernisere det gamle...feks.Brannmann Sam..

God kveld :) vi kom oss hjem fra mormor og passer nå nevøen vår en times tid. Skulle egentlig startet kveldsstell, men svigerinna mi spurte så snilt da hun måtte på en møte :) viktig å hjelpe hverandre ! :)

Back
Topp