Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er ganske godt jaSå deilig når de kommer i en sånn alder tenker jeg!! Gleder meg allerede selv om det ee mange år til![]()
Ja,det gjelder jo det meste av barnetv/serier...Jepp. Nei blir ikke det sammede har lagd noen nye sanger også. Liker de gamle best jeg.
Det er en sånn person jeg fjerner fra feeden minDet gjør han. Ikke måte på hva han legger ut
Så heldig du er.Mannen lager mat![]()
Snart legge ungene og så blir det vel lesing og ryddingIngenting!! Ligger i senga og slapper av. Gubben er på vei hjem med grillpølser og kvikk lunsj til meg. Mamma kommer snart bort til oss med lillemor som skal legge seg.
Du da?![]()
Er ganske godt ja![]()
Men blir no å begynne helt på nytt igjen snart någleder meg til det også da
![]()
Ja skal detJa,det gjelder jo det meste av barnetv/serier...
Alt det de skal moderniserevar ikke slik når jeg var lita...
Kjekt med selvstendige barnDa kom jenta hjemmom for å skifte til treningsklær,så syklet hun i vei...greit at hun er så selvstendig![]()
Nei nå må du gi deg.!!! Jeg dør!!! Vil ha!!!Nam, nam..
Test av månedens godteri nyheter
http://www.godt.no/#!/artikkel/2351...ens+godteri-+og+snacksnyheter+fra+matslippet]
Er det han? Trodde det var hun?Har de byttet stemme på han? Blir jobikke det samme da?
Hva leser du?Snart legge ungene og så blir det vel lesing og rydding![]()
Får se om jeg har alt jeg trenger så blir det grøt i morgen her![]()
Jeg ogJepp. Nei blir ikke det sammede har lagd noen nye sanger også. Liker de gamle best jeg.
Nå er det fysikkHva leser du?![]()
Jenta mi har i utgangspunktet aldri sett på barnetv,men de få gangene hun har sett oppgjennom årene så har jeg sittet å vært skuffet over hvor dårlig det har blitt. Skal ikke bli noe tvslave av lillegull hellerMen da er det veldig deilig å ha søsken som klarer seg selv når man har en liten en igjen! Er virkelig en stor fordel!
Ja skal det![]()
liker ikke!! Best med det gode gamle!
Så braMannen lager mat![]()
Veldig kjektKjekt med selvstendige barn![]()
Høres litt kjedelig utNå er det fysikk![]()
Er to ganger jeg har dyttet han inn i bilen og tvangskjørt han til legevakten. Begge gangene var de kjempe alvorlig. .