Babysvømming gleder jeg meg tilsynes jeg er så kos
![]()
Å strikke pannebånd i perlestrikk er egentlig ganske traurig. På pinne 3 går det ikke fort heller synes jeg
Hodet fabulerer om et på bittelitt tykkere pinner og med hullmønster neste. Hvorfor i all verden fabulerer jeg om et til, når jeg er lei av dette her allerede? det er 15 cm langt og følgelig fortsatt lenge til det når rundt hodet til lillesøster.
Jeg har et babyteppe til lille i magen på pinnene som jeg har mer lyst å strikke, men lovet henne dette. Jeg har planer om en mariustunika til henne og en heldress (manipulert så den blir med rundfelling) som "hentesett" til lille, så jeg har mye mer spennende planer enn pannebånd, liksom.....
Så flink du er som strikker daPrøvde en olje som jeg fikk i en gratispakke fra apotek. Den ble hun bare rød av :S så vet ikke om jeg tør å bruke babyoljemen det burde kanskje gå greit da det er den vi bruker i badet hennes
spenol skal jeg kjøpe og prøve og da!
har smurt flere ganger om dage med babylotion, men har ikke funka i det hele tatt :/ fikk du fort effekt av det?
Ja vi måtte smøre morra og kveld i starten fordi hun hadde veldig tørr hud, og en skeiv fot, så vi måtte masere den hver dag med babyolje. Kjøpte olje på coop obs med sånn pumpe den var veldig bra.
Fikk effekt av spenolen etter 1 dag. Den er veldig bra ! Bruker den selv masse, da jeg sleit med eksem i hendene før. Brukte flere 100 kr på kremer på apoteket som skulle være bra. Så prøvde jeg spenol og det ble borte