Finner ikke laderen til min jegKom plutselig på at jeg skulle begynne å bruke min polar loop igjen (aktivitetsmåler), så nå holder den på å oppdatere seg og jeg må vel ut på tur i dag da![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Finner ikke laderen til min jegKom plutselig på at jeg skulle begynne å bruke min polar loop igjen (aktivitetsmåler), så nå holder den på å oppdatere seg og jeg må vel ut på tur i dag da![]()
Flaks for hanSolen skinner i bergen![]()
Hva skjer hos deg da?God morgen
Vært våken en stund, men hektisk her![]()
Sovnet mini?Må rydde litt her tenker jeg. Først få lagt mini til en lur først![]()
Synes det er godt i blandt,får kjenne savnet littYeii for bortreist mannfolk![]()
Kom plutselig på at jeg skulle begynne å bruke min polar loop igjen (aktivitetsmåler), så nå holder den på å oppdatere seg og jeg må vel ut på tur i dag da![]()
Jada sovnet han og sover ennåSovnet mini?
SkjønnerIkke egentlig![]()
Tusen takkDet var fint
Nei, ganske slitsomt mottoikke like bra motto alltid men![]()
Fått gjort det du skal da?Jada sovnet han og sover ennå. Men våkner nok snart tenker jeg
![]()
Jeg fant den ved siden av PC-en på kontoretFinner ikke laderen til min jeg
Sant det, like greit å gjøre seg ferdig på jobbhåper, men som sagt, om de ikke er ferdige, så er det like greit å slippe å ha ham der, det er ikke kjekt for noen av oss.
Og jeg mp seriøst få den mannen til legen for å få tatt en 24 timers blodtrykksmpling, som han skulle gjøre i august!!!
Fint vær hos deg også?Tror også jeg skal ta meg en tur idag i dag og![]()
Får lete etter den i morgenJeg fant den ved siden av PC-en på kontoretmåtte også lete litt
HeheJastarta halv syv igår og som det B mennesket jeg er, takket jeg nesten høyere makter da jeg hørte klynk i senga og så at klokka var hele 9!
![]()
Er skyete. Men ser sola titter litt frem. Regner iallefall ikke, så det er godt nok for megFint vær hos deg også?![]()
Fikk strikket litt. Nå våknet han nettopp så får prøve å gjør litt mens han lekerFått gjort det du skal da?![]()
Kan ikke mannen ta det?Ååå orker ikke se på gulvet som er full av smuler..
Må fikse det kjenner jeg
Hehehåper du får oppleve mange slike morgener framover!