Får gi beskjed i morgen![]()
I dag. Så han vet om det før han legger seg. At du forventer at han tar morgenen i morgen og lar deg sove litt. Sånt er greit å avklare.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Får gi beskjed i morgen![]()
Har det også sånn noen gangerEr ikke bestandig like ille at minsten er trøtt, men ikke vil sove.
Lille U er så trøtt, men vil ikke sove.
Han vil bare ligge ved mamma og vri seg i latter![]()
En tur er aldri feilHar litt igjen her. Får ta meg en tur i finværet![]()
Så koseligJa, vi skal visst det. Engangsgrill har jeg vel strengt tatt aldri fyrt opp, så jeg håper mannen blir med.
Vi skal samles i fjæra et sted alle familiene i klassen til guttungen. Vi hadde ikke sommeravslutning pga dårlig vær og travle uker for de fleste, så klassekontaktene besluttet å ta en slik samling etter skolestart i stedet, da med de to nye elevene i klassen ogsåOg det er altså i dag.
En slik trøtt baby er helt ok!Er ikke bestandig like ille at minsten er trøtt, men ikke vil sove.
Lille U er så trøtt, men vil ikke sove.
Han vil bare ligge ved mamma og vri seg i latter![]()
vi har to små unger, så det kan jo fort bli litt stressDet aner jeg ikke
Går ihvertfall trapper ned til stranden, men det er jo tungvint om man skal ha med seg mye![]()
Har prøvd det flere ganger. Ender med at jeg våkner og ligger og prøver å vekke han i ca 45 minI dag. Så han vet om det før han legger seg. At du forventer at han tar morgenen i morgen og lar deg sove litt. Sånt er greit å avklare.
Nei ihvertfall ikke når vi først har sol ogsåEn tur er aldri feil![]()
Samme herBare dager..
Har ikke sett mamma på noen uker jeg..
Ikke jeg heller. Tror det var veldig deilig?Sammenhengende søvn, det husker jeg ikke hva var en gang det..
Så koselig
Vi skal akkurat det samme i slutten av september!
Har prøvd det flere ganger. Ender med at jeg våkner og ligger og prøver å vekke han i ca 45 min. Håpløs mann når det kommer til å stå opp om morgenen
Hørtrs ut som en deilig fridagGod morgen.
I dag har jeg fri. Dvs, jeg er sykemeldt.
Skal levere ungene på skole og bhg, håpe de har engangsgriller på butikken i september, og ellers absolutt ingen planer
Han legger seg som regel etter meg fordi han må til faren å lufte hunden om kvelden før han legger seg. Faren har kols og er egentlig gubben sin hund men vi har ikke lov å ha hund her vi bor nå. Når vi er ferdig å bygge kan vi ha hunden med ossHva sier han kvelden før? Legger han seg tidsnok til å sove ut nok i forhold til å stå opp? OGså må man bare gjøre det.
Det heter å bli voksen og ta ansvar. Det forventer jeg av min mann.
Det gjør den her ogsåGod morgensola skinner i dag også
![]()
Håper det går greit på jobb i fagGod morgen
Nå sitter tuppa og spiser og jeg skal prøve å få på meg fjeset. Skal på jobb i dag, føler meg litt bedre men ikke helt bra...
Hørtrs ut som en deilig fridag
Det tror jeg ikke jeg har gjort på 10 årGod morgenda ble det 5 t søvn her. Ble vekket minst to ganger, men sovnet ganske fort igjen. Gleder meg til å sove 8 t sammenhengende
![]()
Skal bare , skal bareHihi....skjønner det daaa![]()
Han legger seg som regel etter meg fordi han må til faren å lufte hunden om kvelden før han legger seg. Faren har kols og er egentlig gubben sin hund men vi har ikke lov å ha hund her vi bor nå. Når vi er ferdig å bygge kan vi ha hunden med oss![]()