Skravletråd september

Ja, vi skal visst det. Engangsgrill har jeg vel strengt tatt aldri fyrt opp, så jeg håper mannen blir med.

Vi skal samles i fjæra et sted alle familiene i klassen til guttungen. Vi hadde ikke sommeravslutning pga dårlig vær og travle uker for de fleste, så klassekontaktene besluttet å ta en slik samling etter skolestart i stedet, da med de to nye elevene i klassen også :) Og det er altså i dag.
Så koselig:D
Vi skal akkurat det samme i slutten av september!

I dag. Så han vet om det før han legger seg. At du forventer at han tar morgenen i morgen og lar deg sove litt. Sånt er greit å avklare.
Har prøvd det flere ganger. Ender med at jeg våkner og ligger og prøver å vekke han i ca 45 min:-P. Håpløs mann når det kommer til å stå opp om morgenen

Så koselig:D
Vi skal akkurat det samme i slutten av september!

Ja, satser på at det blir koselig, og håper mannen kommer seg fra jobb og får blitt med, men dersom han har tusen millioner ting å gjøre (de skulle rapportert i går....) så er det ikke noe kjekt for ham å være der uansett så da kan han likegodt være på jobb så går jeg og ungene. Selv om det altså er han som er klassekontakt og sendte ut invitasjonen da.

Har prøvd det flere ganger. Ender med at jeg våkner og ligger og prøver å vekke han i ca 45 min:p. Håpløs mann når det kommer til å stå opp om morgenen

Hva sier han kvelden før? Legger han seg tidsnok til å sove ut nok i forhold til å stå opp? OGså må man bare gjøre det.
Det heter å bli voksen og ta ansvar. Det forventer jeg av min mann.

Hva sier han kvelden før? Legger han seg tidsnok til å sove ut nok i forhold til å stå opp? OGså må man bare gjøre det.
Det heter å bli voksen og ta ansvar. Det forventer jeg av min mann.
Han legger seg som regel etter meg fordi han må til faren å lufte hunden om kvelden før han legger seg. Faren har kols og er egentlig gubben sin hund men vi har ikke lov å ha hund her vi bor nå. Når vi er ferdig å bygge kan vi ha hunden med oss:-)

Hørtrs ut som en deilig fridag

Ja

Tok vel og merke en god time den der "skal bare levere ungene"-greia da, ettersom trafikken sto dønn stille på vei til bhg pga en trafikkulykke, men det gled da etterhvert sakte avsted, så jeg fikk da levert henne også.
Nå har jeg spist frokost, og skal nyte en fridag.

Så godt jeg klarer, jeg gråter litt for Lykkeliten i dag. som har svake tester i dag, og spottet. :(

Han legger seg som regel etter meg fordi han må til faren å lufte hunden om kvelden før han legger seg. Faren har kols og er egentlig gubben sin hund men vi har ikke lov å ha hund her vi bor nå. Når vi er ferdig å bygge kan vi ha hunden med oss:)

Hva er årsaken til at han ikke kan dra og lufte den hunden en halvtime tidligere?

Vi har også en hund som må luftes, og det er mannen som tar seg av det, men det må han jo bare tilpasse i forhold til når han har tenkt å legge seg da.

Han legger seg nesten alltid etter meg altså, men det skyldes at jeg kveldstrøtt, og han ikke trenger like mange timer søvn som meg. Men de dagene det er hans ansvar å stå opp, så er det også hans ansvar å komme seg i seng sånn at han klarer det.

Nå er ikke det noen relevant greie for oss lenger, for ungene våre står opp selv uten oss. Men det kommer jo en ny liten sak her etterhvert

Back
Topp