Min ligger et eller annet sted.Jeg mista den forrige min i Aberdeenså den ligger igjen på et prøverom der nede...
Men har en på mobilen da![]()
Har bare ikke sett den siden før vi flyttet
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Min ligger et eller annet sted.Jeg mista den forrige min i Aberdeenså den ligger igjen på et prøverom der nede...
Men har en på mobilen da![]()
Hvordan gikk det?Hjemme fra kamp![]()
Guri, han var nydelig!!Sitter i godstolen med verdens mest kosete kattunge,som for noen uker siden var villkatter han ikke fin?
Kan du ikke bare pakke den ned og ta den opp når dere får gjester?Har lyst til å hive kaffetrakteren. Tar jo bare plass
Der har jeg ikke spist på aner ikke hvor lenge siden. Håper ikke mini er en som vil ha McDonald's ofte![]()
Pomfrien er snadderhelsekost
he he
Har egentlig blitt tipset om det for mange måneder siden men går fort i glemmebokemMåtte gjøre det selv flere ganger![]()
Aner ikke hvordan det skulle gått til![]()
:-O. Cravings?Fysj, håper ikke jeg heller at min vil..
Har spist på mcdonald's 4 ganger i år. En gang i hvert trimester.. Må være ny rekord![]()
Min ligger et eller annet sted.
Har bare ikke sett den siden før vi flyttet
Ikke så glad i tranFunker det også![]()
Flink du erHadde 10.000 før, men satt det ned til 7.000 når jeg var gravid.. Og det står det på enda![]()
Kjempe fin![]()
:-O. Cravings?
Det synes jeg også ❤Guri, han var nydelig!!![]()
Flink du er![]()
Den vant deHvordan gikk det?
Haha blir fort det samme en velgerJa, hadde visst det
Åsså hadde jeg det samme hver gang.. En sjokolademilkshake, to cheeseburgere og sånn chilli cheesehaha
Har skritteller på tlfn men har jo ikke med den overalt heller,så ønsker meg det til bursdagTakk for det
Må vel sette det opp til 10 igjen snart..![]()
Ble det mål på kb?Det bøe det,13-2