Ååå, så nydelig han er <3Sitter i godstolen med verdens mest kosete kattunge,som for noen uker siden var villkatter han ikke fin?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ååå, så nydelig han er <3Sitter i godstolen med verdens mest kosete kattunge,som for noen uker siden var villkatter han ikke fin?
Håper også detSå slitsomt![]()
Håper han snart er i form igjen!
De gjør det,om ikke værreSå bra. Ja de gir nok igjen med samme mynt disse kattene
.
Haha, nei da hadde ikke verden stått til påskeOij! Har gubben slått på stortromma?![]()
Ja vært fin dag...men litt for mye som har skjedd. Fikk kjeft av jm.i dag fordi jeg er for aktivJobbet dagtid idag
Høres ut som en flott dag!
HohoTil neste år skal jeg klare det !![]()
Ja,han er skikkelig god ❤Ååå, så nydelig han er <3
Haha!Haha, nei da hadde ikke verden stått til påske
Har vaskedame hver tirsdag![]()
God kveld! Ligger under dyna og slapper helt av. Hva skjer der?God kveld jenter. Hvordan går det?
Ligger med lilleprinsen sovende oppå meg. Mens Vesla sliter med vondt i magen å ligger tett inntil pappaen sin.God kveld! Ligger under dyna og slapper helt av. Hva skjer der?![]()
Jammen, hei på det.God kveld jenter. Hvordan går det?
Har sover lille U i sengen sin, frøkna er i badekaret og eldsten er ved å kle av segLigger med lilleprinsen sovende oppå meg. Mens Vesla sliter med vondt i magen å ligger tett inntil pappaen sin.
Såpass jaLigger med lilleprinsen sovende oppå meg. Mens Vesla sliter med vondt i magen å ligger tett inntil pappaen sin.
Jammen, hei på det.
Har savnet deg.
Her går det strålende![]()
Hei hei. Hvert så mye greier her hjemme at det har hvert lite tid til BVHar sover lille U i sengen sin, frøkna er i badekaret og eldsten er ved å kle av seg
Alle andre liker det velHvem ellers
Nei å hvertfall når de ikke klarer å finne ut av det. Var hos legen i går. Å da var alle prøvene bra. Så neste er allergitesting.Såpass jauffda. Ikke greit med vondt i magen
![]()
Får håpe tida frem til da går fortTorsdag og fredag om 1 uke.
Jeg kan servere mye forskjellig fisk jegHva serverer du da?![]()
Takk for detLykke til![]()