Null søvn og legevakten. Kraftig ørebetennelse på ikke ene men begge ørene faktiskHvordan gikk det i natt?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Null søvn og legevakten. Kraftig ørebetennelse på ikke ene men begge ørene faktiskHvordan gikk det i natt?
Huhei, hive seg rundtOj, plutselig travelt idag... Svigermor kommer på besøk rett etter barseltreff![]()
![]()
Så det såMannen går tidlig fra jobb i morgen uten å nølenå har han dårlig samvittighet for hva han sa i går
jeg sa at han måtte gå før og han spurte hvorfor svarte han. Da skulle han si fra i lunsjen idag om å gå tidlig i morgen pga sykt barn
OG oldeforeldrene tide stille når jeg ringte de
en mor har alltid rett ang sitt eller sine barn
![]()
Dakar litaNull søvn og legevakten. Kraftig ørebetennelse på ikke ene men begge ørene faktisk![]()
Er litt langt til sverigeBare å dra å kjøpe mer da
Stakkars liten!Null søvn og legevakten. Kraftig ørebetennelse på ikke ene men begge ørene faktisk![]()
Huske å kjøpe mer neste gang enn du gjorte forrige gangEr litt langt til sverigeher i Norge er de jo grisedyre
Sitter og tenker på å gjøre det samme, men guttungen leker så godt på gulvet akkurat nå...Deilig med trilletur når solen skinner![]()
Uff da.Null søvn og legevakten. Kraftig ørebetennelse på ikke ene men begge ørene faktisk![]()
Men ikke kommet i gang med det jeg skalDu har jo vært super effektiv i dag![]()
Uffda...trudde ikke det fantes troll lengre jeg? :/Hun er et troll!
Men nå blir det en geit til noen som trenger det
Joda. Iallefall ett.. he heUffda...trudde ikke det fantes troll lengre jeg? :/
HeheJoda. Iallefall ett.. he he
Hvem er troll?Joda. Iallefall ett.. he he
Jepp! Hun klarte heldigvis ikke å formere den delen av segHeheja,noen må jo holde bestanden oppe sikkert
![]()
Bedre med pepsi max vell?Å nei... siste colaboksen![]()
Svigermor; ) ha haHvem er troll?