Sitter og lurer på eggerøre og røkelaks eller havregrøt til frokostNei det skjønner jeg veldig godt !
Deilig det
Frokost må man ha !! Min frokost er tortilla chips
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sitter og lurer på eggerøre og røkelaks eller havregrøt til frokostNei det skjønner jeg veldig godt !
Deilig det
Frokost må man ha !! Min frokost er tortilla chips
Så braHan er snart 6 måneder.
Fikk han til å sove igjen til slutt
Oi, det høres jaggu bratt ut!!Er så bratte nedoverbakker at jeg faktisk fester meg med klatre-karabiner til vogna. Bedre med nedover enn oppover ja, men leggene svir jo når jeg er nede etter bare å holde vogna tilbake og holde kroppen i vater
Hjemover tenkte jeg å kjøre latmannskortet. Time turen slik at når vi er ferdig, kommer mannen forbi og plukker oss opp på tur hjem fra jobb. Så slipper vi å gå hjem![]()
Har du melk i kaffen? Drikker den svart her. Får sende deg litt melk så du får deg en kopp:-D
Går å tripper, og bare venter på at plutselig.. En natt skal hun sove gjennomLurer jeg også på![]()
He he må spise frokost!Lille U sover
Kjøkkenet er ryddet og vasket.
Og jeg begynner å bli ganske sulten.
Det er egentlig ganske dumt..
Er alt for tidlig for lunsj enda, og jeg må være streng ved tane på at jeg prøver å slanke meg litt,..
.....
....
...
..
.
Nei, vent nå litt her...
Jeg gikk da ikke ut på kjøkkenet for å rydde det.
Frokost, det har jeg jo helt glemt av.
Fy skamme seg.
Ja, må vel detPløya gjennom hele siste sesongen på to dager![]()
Plei kroppen, og strikk når formen bedrer seg![]()
Ja, det er litt dystertDet gjør ikke jeg heller. Det begynner jo å bli mørkt ute nå![]()
Oi, det høres jaggu bratt ut!!da skjønner jeg!
Hadde kjørt latmannskortet jeg også![]()
Hehe plutselig er du derKan si jeg gleder meg til den dagen jeg slipper mange våke-netter![]()
Spis! Mat er viktig!Lille U sover
Kjøkkenet er ryddet og vasket.
Og jeg begynner å bli ganske sulten.
Det er egentlig ganske dumt..
Er alt for tidlig for lunsj enda, og jeg må være streng ved tane på at jeg prøver å slanke meg litt,..
.....
....
...
..
.
Nei, vent nå litt her...
Jeg gikk da ikke ut på kjøkkenet for å rydde det.
Frokost, det har jeg jo helt glemt av.
Fy skamme seg.
Jobber da tross alt med etterretningSatser på at du fant det
Hvis ikke får du rope ut![]()
Hehe plutselig er du der
Her er minsten 5 år, og vi venter nr 4...... DET blir å begynne påann igjen![]()
Mini blitt sjef hos dere og?
Kunne vært bedre. Hun var bare oppe en gang siden midnatt. Men å starte dagen halv syv er drøyt![]()
Ser antydning til litt sol i horisonten herSol i dag også![]()
Greit når han bestemmer det
Sol er aå bra for humøretSer antydning til litt sol i horisonten herlover godt for dagen
![]()
Mangler bare lutefiskJo, det er det
Da kan du ikke ha smakt alt![]()