Skravletråd september

Ja, jeg stortrives i jobben min :):)
Så bra! :) deilig å ha en jobb man virkelig trives i :D gleder meg litt til permisjonen er over, så jeg kan begynne å jobbe. Må først bare finne meg en jobb da :p

Da er 4 brett knekkebrød ferdig,gått en lengre tur med hunden,tent opp i ovn,sendt jenta på skolen og spist frokost :) nå blir det en liiiiten powernap på sofaen før jeg gjør noe annet :) *klarerikkeholdeøyaåpenlengre*
Hællemåne, så driftig du er!!:D
Sov godt!

Så bra! :) deilig å ha en jobb man virkelig trives i :D gleder meg litt til permisjonen er over, så jeg kan begynne å jobbe. Må først bare finne meg en jobb da :p
Ja, det er helt supert :)
H a har du gjort tidligere da? :)

Dusj hørtes lurt ut:P
God tur til byen!

Ja :p dusja igår rett før jeg la meg så jeg skulle slippe det når jeg er alene ned snupps på dagen. Men det gikk visst ikke :p

Takk :) enda noen timer til jeg orker å bevege skrotten ut og ned alle bakkene til byen :p

Sånn sett. Tenkte at om du måtte gjøre det liggende hele dagen, ble det vel ikke mye ut av huset :p
Gleder meg til mi blir litt eldre og kan gi smoothie og lignende :)
Er ganske greit :-). Nå holder mini smoothie posen selv uten for mye søl:-). I starten havnet mesteparten på gulvet og alle andre plasser enn i munnen:-D

Back
Topp