Tror jeg må prøve alle 3 kanskjeAldri prøvd, men det passer nok det også![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tror jeg må prøve alle 3 kanskjeAldri prøvd, men det passer nok det også![]()
Har time 11:00 i morgen, men får se hvordan hun soverhun spiser jo og leker. Men på kvelden kommer det for fult
ja synes så synd på henne
![]()
![]()
Den praktiserer vi hjemme her. Men ikke vokst opp med den vanen. Når noen er ferdigspist på fem minutt mens andre bruken en time, så er det lite praktisk å gjennomføreOg så er det noe med å ikke gå fra matbordet før alle har spist!
Ostekake er godt!! Game og thrones har jeg iikke settRennende ostekake og game of thrones![]()
Ja :/Uff. Er vel vanlig at det blir værre mot kvelden :/
Det må tilDa var flaskene kokt og klargjort, satt på maskin med klær, smårydda og tatt meg en dusj. Avslapning i et parr timer før natta![]()
Ja :/
Det er i allefall uhøflig!!Og så er det noe med å ikke gå fra matbordet før alle har spist!
Tv og strikkingDet må tilBlir det TV da eller?
Alltid bra å vise at man bryr seg da. Det setter de nok pris påTja gir det pga tøffe tider
Av voksne kanskjeDet er i allefall uhøflig!!
Får håpe detAlltid bra å vise at man bryr seg da. Det setter de nok pris på![]()
Godt å få ting unnagjort ogsåDa var flaskene kokt og klargjort, satt på maskin med klær, smårydda og tatt meg en dusj. Avslapning i et parr timer før natta![]()
Det må du gjøreTror jeg må prøve alle 3 kanskje![]()
Her sitter alle ved bordet til alle er ferdigAv voksne kanskje
Ja, det er veldig godtOstekake er godt!! Game og thrones har jeg iikke sett![]()