Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kanskje jeg må skru over på det når jeg blir løsrevet fra soverommetJa,med kjente folk![]()
Hjelper nok ikke myeHaha. Men nå får du litt fred. Må i flaskekoking her![]()
Veldig lokaltMå være noe lokalt![]()
Ja, jeg tror jeg må diske opp med det til besteforeldre mine i helgenJa, da blir det vanskelig :/
En annen dag kanskje![]()
Og hvor var det igjen da?Veldig lokalt![]()
Får du ikke lirket han nedi uten at han våkner?Så ble jeg sittende på rommet (igjen) med mini sovende på puppen. Å legge han i sengen ender med gråt og sutrete gutt:-/
Det hørtes ut som en god planJa, jeg tror jeg må diske opp med det til besteforeldre mine i helgen![]()
Da får du bare bli der littJa. Han sovnet til slutt da i armene mine med pupp i munnen. Legger jeg han tilbake i senga blir det gråt. så får sitte her litt![]()
Bare ta deg god tid duDa var det an me ny runde flaskekoking og klargjøring av neste døgn![]()
Ja gjorde detFår du ikke lirket han nedi uten at han våkner?![]()
Er flink til å spareHar du spart så mye altså?
Blir nok å bruke opp en del på turen vår. Vi fant vel ut at skattepengene rakk ikke hele veien![]()
Flinkis !Da var det an me ny runde flaskekoking og klargjøring av neste døgn![]()
HahaEr tydeligvis det
Men tyder jo på at jeg kanskje sitter mer med tlfn nå enn før?![]()
Ja og i neseJa. Mye slim i halsen eller?
Omsider kommet meg ut i stuen en liten stundDa får du bare bli der litt![]()
Det er skikkelig irriterende;(Ikke blitt kastet ut enda, men den henger veldig her![]()
Med den kule gjengen, mener du?Du må jo henge her med oss![]()
Da er det bra du har spart littEr flink til å spare
Blir nok en dyr tur ja![]()