jenta86
Gift med forumet
Gjør detEr vel mye hyggeligere priser hos deLurt, jeg skal følge med
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gjør detEr vel mye hyggeligere priser hos deLurt, jeg skal følge med
![]()
Jeg savner max og safarikjeks...
Åh, ikke nevn safarikjeks.. får vann i munnen..![]()
Kose med familienHva er kveldens planer da, unge frøkener?
Hva er kveldens planer da, unge frøkener?
Lese, legge unger, vaske klær, skravle og se på tvHva er kveldens planer da, unge frøkener?
God planJeg knerta en hel pakke igår
Den måtte jo bort før det ble mandag!![]()
![]()
Kose med familienhåper å få meg noe i kveld men får se
skravles i morgen eller etter lille N sover
duda?
![]()
Gubben skal ut og treffe noen kollegaer, så her vlir det vel bv, netflix og baby![]()
Lese, legge unger, vaske klær, skravle og se på tvdu da?
Jeg knerta en hel pakke igår
Den måtte jo bort før det ble mandag!![]()
![]()
Hva leser du?Lese, legge unger, vaske klær, skravle og se på tvdu da?
Det er så godt detÅh, ikke nevn safarikjeks.. får vann i munnen..![]()
Jenta dro nettopp ut døra for å være med venner,så jeg tenkte å begynne å ommøblere på gjesterommet så jeg får plass til klærne mine inn på derHva er kveldens planer da, unge frøkener?
Det er så godt detelsker kjeks med sjokolade i
![]()
Jenta dro nettopp ut døra for å være med venner,så jeg tenkte å begynne å ommøblere på gjesterommet så jeg får plass til klærne mine inn på der![]()
Ååja! Gjendekjeks i seg selv er jo så godt... å hærremin! Nå kom jeg på at det er sikkert 10år siden sist jeg spiste GjendekjeksJaa. Og gjendekjeksen med sjokolade!
Ååja! Gjendekjeks i seg selv er jo så godt... å hærremin! Nå kom jeg på at det er sikkert 10år siden sist jeg spiste Gjendekjekskanskje jeg ikke liker det lengre?
![]()
Haha, den måtte jo det! Godt jobba![]()
Kan jo kalle det det..må jo inn for å hente meg klærOrdne deg walk in closet der?det hadde vært noe
![]()