Da blir det vanskelig å gå til de![]()
Ja
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da blir det vanskelig å gå til de![]()
Kan vell ha det der de har ferskvareavdeling,men er syke priser på det i så fall... kjenner du ingen som jakter som du kan kjøpe av?Må finne oppskrift. Men kanskje ikke lett å få tak i elgkjøtt i vanlig butikk? Har aldri sett det..
Vi ogsåDet må vi se![]()
Kan jo vær de kommerJalenge ønsket at det skulle komme meny snart. Tror ikke de har butikker så langt nord :O
Kan vell ha det der de har ferskvareavdeling,men er syke priser på det i så fall... kjenner du ingen som jakter som du kan kjøpe av?![]()
Blir guttKan jeg spør hvilken kjønn det blir?![]()
Her er det vel 5 i døgnet..Ja e d. E vant me 8 busser i timen på formiddagen og 4-6 busser i timen ellers så litt forskjell
![]()
Kan jo vær de kommer![]()
Sånn sett. Såå, fredag og lørdag er snopdager?prøvde å holde meg til bare lørdag tidligere. Sprakk alltid på fredager
![]()
Kjekt når gubbene og trør tilMett og go etter middag. Deilig at samboer kom hjem og diska opp med middag, da jeg var travelt opptatt med å roe lille :/
Ja, fredag, lørdag og søndag er lov.. Burde kanskje kutte ned til bare to dager![]()
Det stemteStemte kjønn da? Jeg var i uke 11 sist og fikk beskjed om gutt. Ble jente da![]()
Jeg har allerede vært på tidlig i uke 7 pga blødning. Ingen planer om å bruke mer penger på det![]()
Ja e d. E vant me 8 busser i timen på formiddagen og 4-6 busser i timen ellers så litt forskjell
![]()
Så spennende;-). Kjekt med en av hver;-)Blir gutthar jente fra før på 10år
![]()
AbsoluttKjekt når gubbene og trør til![]()
Her har de ihvertfall veldig bra utvalg. Dyrt daKrysser fingrene. Liker godt meny og det utvalget de har kontrs butikkene vi har her![]()
Mange planer?
Lønner seg i såfall å kjøpe av noen som jakter selvfår se om den lille ferskvare disken har da. Tvileraldri sett det før der heller.
Må høre med samboer om han kanskje kjenner noen jaktere. Jeg kjenner ingen![]()