Mange planer?Ja, er ihvertfall mye som ska skje denne ukå![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mange planer?Ja, er ihvertfall mye som ska skje denne ukå![]()
Det er grusomt. Vanskelig å hindre det ogMini biter når han ammer og det er såååååååå vondt:-/
Gla vi fortsatt har igjen noe i fryseren og får fylt den opp igjen i århelt enig![]()
Elgsteik eller elggryte er superdigg![]()
Har du slutta ?Ååå, jeg savner pepsi max![]()
Ja e dAah, jaja..om folk ikkje bruke det så blir det jo sånn![]()
Det må vi se71°N da?
Kan jeg spør hvilken kjønn det blir?Var på tidlig ultralyd i uke 12 jeg,klarte ikke å vente til uke 18fikk sett kjønn å høre hjertelyden ❤
Det skal inngå i snopefri ukeså..på fredag er det lov
![]()
Ja. Jeg støkker til og det samme gjør mini. Ligger og ser forskrekket opp på meg med skikkelig dådyrøyneDet er grusomt. Vanskelig å hindre det og![]()
Kanskje helgø meny har.? Husker da jeg bodde i Bergen så jeg de hadde bl.a sebra kjøttMå finne oppskrift. Men kanskje ikke lett å få tak i elgkjøtt i vanlig butikk? Har aldri sett det..
Kanskje helgø meny har.? Husker da jeg bodde i Bergen så jeg de hadde bl.a sebra kjøtt
Her skal du være heldig hvis du treffer bussen.Trives her men kan ikkje akkurat skryte av busstilbudet:-/. Jaja glad eg har bil:-D
Da blir det vanskelig å gå til deVi har ikke meny her i byen :S
Nesten sånn her også. Tror det er ett par når folk skal til og fra jobb og skole.. ellers er det ganske dårligHer skal du være heldig hvis du treffer bussen.
Stemte kjønn da? Jeg var i uke 11 sist og fikk beskjed om gutt. Ble jente daVar på tidlig ultralyd i uke 12 jeg,klarte ikke å vente til uke 18fikk sett kjønn å høre hjertelyden ❤
Det inngår ikke i min snopefrie uke. Da går det ille... he heDet skal inngå i snopefri ukeså..på fredag er det lov
![]()
Fint på askøyFint i Bergen og
Er en del der oppe... Nærmere bestemt på Askøy![]()