Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det gjør jeg ogJeg og vil ha fiskedag!
Men det blir liksom aldri... Gubben hater fisk![]()
Her har mini oppdaget at det er en ledning som går mellom høytaler og tv. Og den er kjekk den!. Gubben får gjøre noe med den når han kommer hjemSånn har det vært her og i dag
Kan diskuteresDet er nam!![]()
Husker det begynte rett før jul 2009 og varte til midten av februar eller mars. Tror jeg det var. Gikk med snø til godt opp på leggen syns jeg å huske enkelte plasser.Jepp, huske den vinteren der.. Tror det var 2010den va dryg!
Bodde i Stavanger da og myyye snøDen var iallefall dryg her i vest!
Jeg prøver å få til fast fiskedag men ikke like lett å få med gubben her i huset selv om han elsker fisk. Er mer jeg som er kresenJeg og vil ha fiskedag!
Men det blir liksom aldri... Gubben hater fisk![]()
Oi, så deilig daYaay! Har gått tur i nesten to timer med hund og babyover 6km
![]()
Jeg prøver å få til fast fiskedag men ikke like lett å få med gubben her i huset selv om han elsker fisk. Er mer jeg som er kresen
Har ikke noe fast vi,men fant ut at det var greit med en rask middag i dagMandag er fiskedag her i huset..
er jo så kjekt med ledningerHer har mini oppdaget at det er en ledning som går mellom høytaler og tv. Og den er kjekk den!. Gubben får gjøre noe med den når han kommer hjem![]()
Men kroppen synes det er greit tilsluttHardt å være uten snop..
Tatt seg opp veldig i det sisteHer har det vært liv ser jeg. Har akkurat vært ute å gått tur og nå har jeg dusja![]()
Husker det begynte rett før jul 2009 og varte til midten av februar eller mars. Tror jeg det var. Gikk med snø til godt opp på leggen syns jeg å huske enkelte plasser.
Det gjør jeg også det blir bare type fiskepinner, fiskeboller osv. Mannen er helt fortvilet
Den var iallefall dryg her i vest!
Stakkars, så slitsomt for henneLille N vil ikke sove og hun er så trøtt stakkarssikkelig tett så hun gjespet etter luft ... :/
Høres godt utEr der jeg ofte står fast. Ender ofte opp med det samme gamle som jeg er lei:-/. Har tenkt å prøve å lage litt nye fiskemiddager og har veldig lyst til å prøve å lage indisk kyllingsuppe tror jeg det var
![]()