Skravletråd september

Gøy med felles interesser ! :) vi bor på landet, så her går det mer i jakt o.l :p
Bor på landet vi også,heldigvis...er ikke noe byjente :p begge tok jegerprøven i fjor,men jeg har ikke vært med på jakt enda.. neste år kanskje ;)
Ja,greit med noen felles interesser ;)

Hun gråt og gråt men fikk ut tykk snørr som lå inni der ❤️ følte meg som verdens verste mamma nå med nesesugeren :( bra jeg fortsatt har melk så hun kan få det i nesen sin :)

Bor på landet vi også,heldigvis...er ikke noe byjente :p begge tok jegerprøven i fjor,men jeg har ikke vært med på jakt enda.. neste år kanskje ;)
Mannen er mer ivrig enn meg, men jeg deler hans iver og sender gladelig han ut på jakt :)

Skulle ha startet med middagen,men vanskelig å vekke denne skapningen som ligger og sover i fanget å passer på lillegull imagen :)

Vedlegg

• 1441630804070.jpg
    1441630804070.jpg
    46 KB · Visninger: 7
Mannen er mer ivrig enn meg, men jeg deler hans iver og sender gladelig han ut på jakt :)
Får jo så utrolig my god mat :) ;) elsker vilt :D

Her driver gubben også med jakt:-). Jeg tok jegerprøven for ca 2 år siden men ikke fått prøvd meg på jakt enda. Gravid og bekkenløsning i fjor da vi var en helg på Valle på jakt..

Her driver gubben også med jakt:-). Jeg tok jegerprøven for ca 2 år siden men ikke fått prøvd meg på jakt enda. Gravid og bekkenløsning i fjor da vi var en helg på Valle på jakt..
Hørtes ikke noe gøy ut...
Vi får prøve oss senere vi ;)

Hva skal dere ha til middag? :)

Back
Topp