jenta86
Gift med forumet
Bor på landet vi også,heldigvis...er ikke noe byjenteGøy med felles interesser !vi bor på landet, så her går det mer i jakt o.l
![]()
Ja,greit med noen felles interesser
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Bor på landet vi også,heldigvis...er ikke noe byjenteGøy med felles interesser !vi bor på landet, så her går det mer i jakt o.l
![]()
Ja ikke sant. Ble bare kjipt med 20 minTypisk at noen måtte ringe på når du sovna da![]()
Ja, det er nesten verre :/Ja ikke sant. Ble bare kjipt med 20 min
Mannen er mer ivrig enn meg, men jeg deler hans iver og sender gladelig han ut på jaktBor på landet vi også,heldigvis...er ikke noe byjentebegge tok jegerprøven i fjor,men jeg har ikke vært med på jakt enda.. neste år kanskje
![]()
Ja,greit med noen felles interesser![]()
Det vet jeg ikke. Mannen må handle på veien hjemVi skal ha sei
Dere da?
Får jo så utrolig my god matMannen er mer ivrig enn meg, men jeg deler hans iver og sender gladelig han ut på jakt![]()
Okei. Blir spennende å se hva han kommer med daDet vet jeg ikke. Mannen må handle på veien hjem
Ja!Får jo så utrolig my god mat![]()
elsker vilt
![]()
Maser sjefen? Hva i alle dager. .Ikke lett å følge med her når sjefen maser heller!![]()
I dag er det konstant her...Samme her spesielt på kvelden. Første tann er oppe, nr 2 er på vei og forventer den nå de nærmeste dagene![]()
Her driver gubben også med jaktBor på landet vi også,heldigvis...er ikke noe byjentebegge tok jegerprøven i fjor,men jeg har ikke vært med på jakt enda.. neste år kanskje
![]()
Ja,greit med noen felles interesser![]()
Heldigvis litt rolig her idag så satser på en grei kveld ogsåI dag er det konstant her...
Hørtes ikke noe gøy ut...Her driver gubben også med jakt. Jeg tok jegerprøven for ca 2 år siden men ikke fått prøvd meg på jakt enda. Gravid og bekkenløsning i fjor da vi var en helg på Valle på jakt..
Ja får detHørtes ikke noe gøy ut...
Vi får prøve oss senere vi![]()
Det er det.Heldigvis litt rolig her idag så satser på en grei kveld også. Heldigvis er det bare en periode. Er det første tann som er på vei?
Håper det funker så han får lekt littDet er det.
Har akkurat smurt på litt dentonox så endelig leker han litt.
Kanskje jeg blir ferdig med å rydde på kjøkkenet nå og får begynt på middagen