Deilig! Her må jeg vel trå til pers å lage middagen selvselv om det frister å bare bestille pizza eller no
![]()
Her må jeg alltid lage middag selv
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Deilig! Her må jeg vel trå til pers å lage middagen selvselv om det frister å bare bestille pizza eller no
![]()
Ja,regner med detHaha. Innerst inne synes han helt sikkert det er litt søtt![]()
Yaay! Har gått tur i nesten to timer med hund og babyover 6km
![]()
Håpløs i den form at han ikke gidder eller ikke kan?Her må jeg alltid lage middag selvgubben er håpløs...
jada, må jo holde liv i trådenHer har det vært liv ser jeg. Har akkurat vært ute å gått tur og nå har jeg dusja![]()
Det glemte jegDen seansen er så kjent! Hahaofte havner den ikke helt i klesskapet heller. Bare napper til meg bukse, genser og undertøy fra det som allerede ligger i kurven
![]()
Flink !!Yaay! Har gått tur i nesten to timer med hund og babyover 6km
![]()
Er ikke så ofte, så da er det greitDeilig! Her må jeg vel trå til pers å lage middagen selvselv om det frister å bare bestille pizza eller no
![]()
Det glemte jegdet hørtes kjent ut
![]()
Kjenner til det der jaEr jo bare unødvendig dobbeltarbeid om det skal inn i skapet og så ut igjen![]()
Helt enigJa.. det værste jeg veit er å legge det på plass![]()
Men, det må vel til..Helt enig![]()
Ikke santEr jo bare unødvendig dobbeltarbeid om det skal inn i skapet og så ut igjen![]()
Er somregel jeg som vasker klær her ogsåEgentlig er jeg glad i å vaske og henge opp klær generelt. E min jobb i husetsamboer bare vasker ting på feil grader, silk sammen med vanlige klær, og gjerne på 60grader
han har fått vaskeforbud
ikke liker han det heller
Ja kjedelig om det bare ligger å flyter ogsåMen, det må vel til..