Skravletråd september

Her har det vært liv ser jeg. Har akkurat vært ute å gått tur og nå har jeg dusja :)

Hihi koselig at kiropraktoren fra jeg gikk gravid har nummeret mitt enda. Fikk sms om at henne jeg hadde var tilbake fra permisjon :p

Her har det vært liv ser jeg. Har akkurat vært ute å gått tur og nå har jeg dusja :)
jada, må jo holde liv i tråden;) flinke dere som har gått tur altså. Kjenner meg lat :p

Den seansen er så kjent! Haha :p ofte havner den ikke helt i klesskapet heller. Bare napper til meg bukse, genser og undertøy fra det som allerede ligger i kurven :p
Det glemte jeg :p det hørtes kjent ut :p

Lille N vil ikke sove og hun er så trøtt stakkars :( sikkelig tett så hun gjespet etter luft ... :/

Egentlig er jeg glad i å vaske og henge opp klær generelt. E min jobb i huset :p samboer bare vasker ting på feil grader, silk sammen med vanlige klær, og gjerne på 60grader :p han har fått vaskeforbud :p ikke liker han det heller
Er somregel jeg som vasker klær her også:-). Brette klær kan gubben fint finne på her og han er ganske flink til det også:-). Ellers deler vi på husarbeidet:-). Er somregel jeg som lager middagen da:-)

Back
Topp