Kan jeg godt forstå. Kunne trengt litt selv også men ikke kommet inn i kaffedrikkerytmen igjen etter fødselen (selv om det er 8 måneder siden). Hadde totalt avsmak på kaffe under svangerskapetDen redder meg om dagene med all nattevåket![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kan jeg godt forstå. Kunne trengt litt selv også men ikke kommet inn i kaffedrikkerytmen igjen etter fødselen (selv om det er 8 måneder siden). Hadde totalt avsmak på kaffe under svangerskapetDen redder meg om dagene med all nattevåket![]()
Yes på supertilbudKjøpt på nett?
Nå fikk jeg lyst på julepynt![]()
Alltid greit når man er sikkerJeg vet at lille N sin termin stemte for vi hadde oss på valentinesdayfikk termin 6. November
![]()
Heldig du er daYes på supertilbudtror de har priset den feil
Kan jeg godt forstå. Kunne trengt litt selv også men ikke kommet inn i kaffedrikkerytmen igjen etter fødselen (selv om det er 8 måneder siden). Hadde totalt avsmak på kaffe under svangerskapet
Ikke så lett å følge med når jeg har to aktive unger som fyker rundt her...
Hva er dagen uten kaffe?Hørtes godt ut. Lurer på om jeg skal sette på litt her også;-/
Ingen dag verd å stå opp påHva er dagen uten kaffe?![]()
På de norske nettsidene deresHeldig du er da
Hvor fant du det?
Huff, baby i fanget?Min er å tom, men kommer meg ingen vei![]()
Om ikke de gamle klærne mine passer bedre om noen uker, skjønner jeg litened i matchvekt skal jeg nå
![]()
Hehe, neiIngen dag verd å stå opp på![]()
Liker ikke. Høsten er utrolig fin, men altfor kald :S
Nesten. Må holde rundt føttene hennes i nestet for at hun skal sove. Urolig :/ hver gang jeg prøver å ta bort hånda, våkner hun.Huff, baby i fanget?
Helt enig!!