Okei. Rart det der med ul termin hvordan det kan variere veldig noen ganger :/Tja 3 dager før ul teemin men legene mente tre uker
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Okei. Rart det der med ul termin hvordan det kan variere veldig noen ganger :/Tja 3 dager før ul teemin men legene mente tre uker
Kan vel kanskje kalles landet men er egentlig i byen. Er ett ganske stort boligfelt med nesten bare barnefamilier så synes det er rart det ikke går busser hit annet enn om morgenen/ettermiddag så folk kan komme seg til jobb og skole. Men busselskapet prioriterer ikke busser hit da det ikke er noen som tar buss (sier de). Nå skal de etterhvert bygge ca 200 nye boliger her i tillegg:-/. Tar oss ca 10 min å kjøre til nærmeste sentrum.Ah. Bor dere på landet/uttafor byen? Jeg bor så langt oppe på toppen av byen at det faktisk ikke går buss her heller![]()
Elsker slike dagerHøres ut som en koselig plan![]()
Kjøpt på nett?Jeg har visdt kjøpt dillete jukepynt på villeroy &boch
Høres ut som en kjekk jobbJobber i tollvesenet![]()
Tror jeg trenger litt motivasjon ihvertfallDu er med og jafår holde motet til hverandre oppe
![]()
Desverremen denne gangen skal det gå med stoppet
![]()
Nettopp kommet inn dørene igjenHer og..må bare finne frokost først![]()
Kjenner ei som ble satt tilbake 3 uker. Altså når hun fikk positiv test var hun ikke gravid. Endte dramatisk for nå hun gikk 1 uke over termin var det 4 uker over. Hun og babyen hold på å dø. Så ja det er skummelt :OOkei. Rart det der med ul termin hvordan det kan variere veldig noen ganger :/
Nettopp kommet inn dørene igjen. Kaldt ute så gikk langt nok til at mini sovnet og jeg fikk beveget meg litt. Kanskje en litt lenger tur senere idag
![]()
Da er det rart det ikke går buss oftere da. Håper det blir bedre tilbud når flere boliger bygges. Da må det jo bli mer grunnlag for å sette opp flere busserKan vel kanskje kalles landet men er egentlig i byen. Er ett ganske stort boligfelt med nesten bare barnefamilier så synes det er rart det ikke går busser hit annet enn om morgenen/ettermiddag så folk kan komme seg til jobb og skole. Men busselskapet prioriterer ikke busser hit da det ikke er noen som tar buss (sier de). Nå skal de etterhvert bygge ca 200 nye boliger her i tillegg:-/. Tar oss ca 10 min å kjøre til nærmeste sentrum.
Samme herTror jeg trenger litt motivasjon ihvertfall![]()
Heier på deg!
Jeg er med i ukene![]()
Ja, det er skremmendeKjenner ei som ble satt tilbake 3 uker. Altså når hun fikk positiv test var hun ikke gravid. Endte dramatisk for nå hun gikk 1 uke over termin var det 4 uker over. Hun og babyen hold på å dø. Så ja det er skummelt :O
Ikke jeg hellerHahaaldri hørt om!
Skal heie på deg jegTipper jeg trenger de heiagjengen innen onsdag![]()
Off da:-/. God bedringGod morgenvært oppe litt. Lille N er hjemme og jeg har blitt syk
våknet med tett nese og sår hals...
![]()