Skravletråd september

Vi har storkost oss! :D Var ved et vann på aktivitetsdag i går. Stas for liten og stor! Kom hjem til nesten ferdig middag og svigermorbesøk :D
Fikk en litt dum avslutning da min eldste, søsteren og bonusen var på lekeplassen og noen tenåringer kom og dyttet dem og kalte de stygge ting.
Så herlig da:D en vellykket dag!
Trist å høre at noen er så stygge:(

Fora han med ernæringsdrikker fra apoteket,puttet ekstra smør/olje i alt av mat.
Maste ikke ig tvang han ikke til å spise
Har prøvd ernæringsdrikkene, men han synes ikke de er gode. Har prøvd alle mulige kosttilskudd, eneste vi får i han er tran. Feiter opp middagen med smør, han nekter å spise det på skiven.

God morgen :) her ligger lillesnupp å ser på meg å smiler mens mor spiser frokost :) dagens planer?

God morgen jenter.

I dag lurer jeg på/utfordring:

1. Hvilke brukere er nye i skravletrådene?

2. Klarer dere å dra med dere flere inn i skravletrådene?

3. Hvor mange medlemmer er innom skravletråden daglig?

4. Utfordrer dere alle til å lage en eller flere tråder på generelt. Kanskje du har en historie å fortelle? Lurer du på noe?

Har prøvd ernæringsdrikkene, men han synes ikke de er gode. Har prøvd alle mulige kosttilskudd, eneste vi får i han er tran. Feiter opp middagen med smør, han nekter å spise det på skiven.
Nei min synes heller ikke de var gode .. Min spiste ikke smør på skiva heller
Hva med drikkeyougurt?
Hvir gammel er han og hva veier han?

God morgen jenter.

I dag lurer jeg på/utfordring:

1. Hvilke brukere er nye i skravletrådene?

2. Klarer dere å dra med dere flere inn i skravletrådene?

3. Hvor mange medlemmer er innom skravletråden daglig?

4. Utfordrer dere alle til å lage en eller flere tråder på generelt. Kanskje du har en historie å fortelle? Lurer du på noe?
Jeg er ganske ny her på skravletrådene (men vært på bv siden juni i fjor).

Back
Topp