Det er jeg ogJa, spent på helgas innleggsmengde.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er jeg ogJa, spent på helgas innleggsmengde.
Gjorde du noe spesielt?Har vært der med kb å ja det er slitsomt
Så herlig daVi har storkost oss!Var ved et vann på aktivitetsdag i går. Stas for liten og stor! Kom hjem til nesten ferdig middag og svigermorbesøk
![]()
Fikk en litt dum avslutning da min eldste, søsteren og bonusen var på lekeplassen og noen tenåringer kom og dyttet dem og kalte de stygge ting.
Fora han med ernæringsdrikker fra apoteket,puttet ekstra smør/olje i alt av mat.Gjorde du noe spesielt?
Har prøvd ernæringsdrikkene, men han synes ikke de er gode. Har prøvd alle mulige kosttilskudd, eneste vi får i han er tran. Feiter opp middagen med smør, han nekter å spise det på skiven.Fora han med ernæringsdrikker fra apoteket,puttet ekstra smør/olje i alt av mat.
Maste ikke ig tvang han ikke til å spise
Ja, det er det![]()
Mitt liv består i å ta vare på ungene, studere og pusse oppNoe sosialt liv eksisterer knapt
![]()
HurraMinien har gått opp et kg
Vi sliter sånn med å få i han mat..
Det må være kjempekjekt for hanGreit at han får sprunget av seg litt![]()
Herre, det skulle jo stå jeg husker ikke![]()
Nei min synes heller ikke de var gode .. Min spiste ikke smør på skiva hellerHar prøvd ernæringsdrikkene, men han synes ikke de er gode. Har prøvd alle mulige kosttilskudd, eneste vi får i han er tran. Feiter opp middagen med smør, han nekter å spise det på skiven.
Jeg er ganske ny her på skravletrådene (men vært på bv siden juni i fjor).God morgen jenter.
I dag lurer jeg på/utfordring:
1. Hvilke brukere er nye i skravletrådene?
2. Klarer dere å dra med dere flere inn i skravletrådene?
3. Hvor mange medlemmer er innom skravletråden daglig?
4. Utfordrer dere alle til å lage en eller flere tråder på generelt. Kanskje du har en historie å fortelle? Lurer du på noe?
Jada er i grunn det.Grei dag det![]()
He he bare å passe segHelt tydelig det![]()
HurraMinien har gått opp et kg
Vi sliter sånn med å få i han mat..
JeppDu får være sosial med oss![]()